Nollatuloksella Kaikki tai ei mitään -pelistä 125 000 euroa Lappeenrantaan

Lappeenrannassa pelannut onnekas henkilö sai muhkean joululahjan jo aatonaattona sunnuntaina. Pelaaja ei nimittäin saanut yhtään numeroa oikein Kaikki tai ei mitään -pelissä ja voitti 125 000 euron päävoiton.

Voittopeli oli pelattu S-market Lauritsalassa. Onnekkaan epäonnekas pelirivi oli pelattu euron panoksella, joten voittosummaksi tuli 125 000 euroa.

Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Kaikki tai ei mitään -pelissä voittaa päävoiton, jos onnistuu saamaan kaikki 12 numeroa 24:stä oikein tai vastaavasti jos kaikki numerot menevät väärin. Päävoiton suuruus on panoksesta riippuen 125 000 – 625 000 euroa.

Suosikit voittivat NHL:ssä – Pitkävedosta voittoina 750 000 euroa10.1.2019 17:00Tiedote

Suosikkien kantti kesti NHL-kierroksella toissa yönä, ja se merkitsi isoja voittoja Veikkauksen vedonlyöjille. Suurimman voiton nappasi Lahdessa rivinsä pelannut tietäjä, joka kotiutti kymmen kohteen ja satasen rivillään runsaat 69 000 euroa. Yli 2 000 euron pitkävetovoittoja tuli tiistaina kaikkiaan 71 kappaletta (kierros 2/2019) ja pienempiä voittoja niin paljon, että kaikkiaan voittoja maksettiin 750 000 euroa.