Nollatuloksella Kaikki tai ei mitään -pelistä 125 000 euroa Lappeenrantaan

Lappeenrannassa pelannut onnekas henkilö sai muhkean joululahjan jo aatonaattona sunnuntaina. Pelaaja ei nimittäin saanut yhtään numeroa oikein Kaikki tai ei mitään -pelissä ja voitti 125 000 euron päävoiton.

Voittopeli oli pelattu S-market Lauritsalassa. Onnekkaan epäonnekas pelirivi oli pelattu euron panoksella, joten voittosummaksi tuli 125 000 euroa.

Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Kaikki tai ei mitään -pelissä voittaa päävoiton, jos onnistuu saamaan kaikki 12 numeroa 24:stä oikein tai vastaavasti jos kaikki numerot menevät väärin. Päävoiton suuruus on panoksesta riippuen 125 000 – 625 000 euroa.