Nopeat eväät rannalle tai puistoon – Alepa-fillarista ruokalähetti

Alepa testaa kesän ajan fillarilähettiä verkkokaupan palveluna. Noin 400 tuotteen valikoiman painopiste on piknik-eväissä.

– Ideana on lähinnä tarjota eväitä rannalle tai puistoihin, vaivattomasti ja nopeasti, HOK-Elannon verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua kertoo.

Keräily tapahtuu Alepa Elielin myymälästä Helsingin päärautatieaseman kyljestä. Toimitusalue ulottuu noin 2-3 kilometrin päähän keskustasta.

Tuotteiden valinta, toimitusosoitteen ilmoittaminen, toimitusajan määrittely ja maksaminen tapahtuvat osoitteessa alepa.fi/fillari.  Toimitusajat määritetään tunnin tarkkuudella klo 11 alkaen. Kuljetus onnistuu saman päivän aikana, jos tilaus tehdään ennen klo 17.30.

Maksu tapahtuu verkkomaksuna Visa-, Mastercard-, Visa Electron-, Amex- sekä Diners -maksukortilla, asiakkaan oman valinnan mukaan debitillä tai creditillä. Kuljetuksen hinta on viisi euroa.

Tilauspalvelu avautuu torstaina 16.5. ja toimii siitä alkaen joka päivä elokuun loppuun asti. Ensimmäinen toimitus tapahtuu perjantaina. Kuljetuksista vastaa yhteistyökumppanina lähitoimituspalvelu Eezery. Se käyttää fillaripalvelussa uutta kuljetuksen seurantaa, jonka avulla asiakas voi seurata tilauksensa saapumista reaaliajassa kartalla.

– Alepoita on keskustan alueella useita, mutta kesken rennon puisto- tai rantapäivän saattaa matka tuntua pitkältä. Kunnon eväät ovat vain kännykän päässä. Fillariin on rakennettu erilliset eristelaatikot sekä kylmätuotteille että pakasteille, joten eväiden laatu on helteilläkin taattu, Ranua toteaa.

Verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua, HOK-Elanto
p. 010 76 60264, jukka.ranua (at) sok.fi

Kaupintie 14, PL 53

HOK-Elanto, Stadin oma lafka, on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 620 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa, ja yritys työllistää noin 6 000 henkilöä.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikennemyymälöitä ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 320.

Luomumyynti kasvanut pääkaupunkiseudun S-marketeissa – suurin nousu Lauttasaaressa, Myyrmannissa ja Jakomäessä5.3.2019 12:15:48 EETTiedote

Pääkaupunkiseudulla toimiva HOK-Elanto on Suomen suurin luomukauppias, joka myy noin 20 prosenttia vähittäiskaupoissa myydyistä luomutuotteista Suomessa. Luomumyynti on suurinta S-marketeissa, joissa jo vakiintuneiden luomusuosikkien kuten banaanien lisäksi nousussa on uusia luomutuotteita. Esimerkiksi välipalatuotteissa, kuten tuorepuuroissa ja rahkoissa luomu valikoituu yhä useammin ostoskoriin.