Nordic Telecom

Nordic Telecom Oy:n puhelunhallintapalvelu osaksi DäckData -toiminnanohjausjärjestelmää

Nordic TeleCom Oy (NTC) ja Compilator Ab ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jossa NTC:n takaisinsoittopalvelu integroidaan osaksi rengasalan DäckData -toiminnanohjausjärjestelmää. Järjestelmäintegraatio otetaan käyttöön tammikuussa 2018.
Compilatorin pääkonttori Ruotsin Malmössä.

”Yhteistyömme avulla rengasalalla toimivat yritykset pystyvät palvelemaan paremmin soittavia asiakkaita, koska nyt myös puhelutiedot löytyvät DäckDatan käyttöliittymästä”, kertoo Compilator Ab:n toimitusjohtaja Anders Paulcén. ”Ratkaisun myötä vastaamatta jääneet puhelut tunnistetaan, palvelua pystytään kehittämään ja ajoittaista ruuhkautumista pystytään purkamaan helpommin”.

” Yhteistyö Compilator Ab:n kanssa nähtiin molemminpuolisena kilpailuetuna. Palvelua päästään käyttämään lisäämättä uutta työkalua työpöydälle. Asiakasyritykset haluavat ennen kaikkea käyttää sellaisia toiminnaohjauspalveluja (ERP), joihin pystyy räätälöimään ominaisuuksia oman tarpeen mukaisesti", toteaa Nordic TeleCom Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Ruuskanen. ”Lisäksi asiakkaiden sitouttaminen kiristyvässä kilpailutilanteessa on liiketoiminnan kannalta aivan olennaista”, hän jatkaa.

Compilator Ab perustettiin 1995 ja yritys toi markkinoille ensimmäisen tietokoneavusteisen rengasohjelman (DäckData) jo vuonna 1999. DäckData on Pohjoismaiden markkinoiden johtava rengasohjelma, joka antaa liiketoiminnasta kattavan yleiskuvan, tarjoaa tehokkaan työnkulun ja sitä myötä parannetun kustannustehokkuuden. www.compilator.se

Nordic Telecom Oy tuottaa puheluiden hallintapalvelua, joka auttaa poimimaan vastaamattomat puhelut. Paremman asiakaspalvelun avulla voidaan keskittyä tehokkaampaan liiketoimintaan. Pilvipalveluna tarjottava palvelu on teknologia-, alusta- ja operaattoririippumaton ja se toteutetaan asiakkaan olemassa olevaan puhelinjärjestelmään. www.nordictelecom.fi

Lisätiedot:
toimitusjohtaja Anders Paulcén
Compilator Ab
tel. +46 10 199 27 00

Toimitusjohtaja Jarkko Ruuskanen
Nordic TeleCom
tel. +358 44 906 7402

Compilatorin pääkonttori Ruotsin Malmössä.

Nordic Telecom
Hämeentie 155 B