Veikkaus Oy

Norjassa juhlitaan Vikingloton 12,3 miljoonan päävoittoa

Vikinglotossa löytyi kierroksella 29/2022 yksi täysosuma, jota päästiin juhlimaan Norjassa. Onnekas norjalainen nappasi noin 12,3 miljoonan euron päävoiton.

Vikinglotto-palloja arvontakoneessa. Vikinglotto arvotaan Norjan Hamarissa.

Vikingloton tämän viikon oikea rivi on 13, 15, 17, 30, 31, 47 ja vikingnumero 4. Plusnumeroksi arvottiin 29.

Arvonnassa löytyi yksi täysosuma Norjasta ja voitto-osuus oli 12 319 642 euroa.Päävoiton jälkeen suurin voitto tuli 6+0-tuloksella ja kierroksen ainoa sellainen osui ruotsalaisen pelaajaan riviin. 6+0-tuloksella voitti tällä kierroksella noin 421 040 euroa. Suurin Suomeen osunut voitto oli 51 960 euroa ja se tuli 5+1-tuloksella. Voittoisa rivi oli pelattu Malmintorin Prismassa Helsingissä. Voitto osui viiden osuuden porukkapeliin.

Ensi viikolla Vikingloton päävoittona on jälleen noin kolme miljoonaa euroa.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 3 5 9 2 8 2 9. Arvonnassa ei löytynyt täysosumia tai kuusi oikein -tuloksia.

Keskiviikon Lomatonnin voittorivi on Santiago 9. Tonnin voittoja lähti jakoon kolme kappaletta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Vikinglotto-palloja arvontakoneessa. Vikinglotto arvotaan Norjan Hamarissa.

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma