Nummelan ABC:n polttonestejakelu avataan heinäkuun lopussa Prisman piha-alueelle

Nummelan Prisman piha-alueelle parhaillaan rakenteilla oleva uusi jakelupiste saadaan käyttöön heinäkuun lopussa. Autopesupaikka avautuu syyskuun alussa ja sen yhteyteen tulee ilma- ja vesikaappi.

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n Nummelan Asemankadulla sijaitsevan ABC:n toiminta piti nykyisessä sijainnissaan lopettaa, koska se sijaitsee Nummelanharjun pohjavesialueella. Nyt uuden jakelupisteen rakennustyöt edistyvät vauhdilla ja uusi ABC-automaatti avataan heinäkuun lopussa. Vanha jakelupiste on siihen asti käytössäkertoo liikennemyymälä- ja polttonestekaupan toimialajohtaja Heikki Vottonen.

Autopesupaikka ABC CarWash valmistuu syyskuun alussa ja sen kaksi pesukonetta tulevat hyödyntämään alan viimeisintä tekniikkaa. Lisäksi luvassa on pieni viihteellinen lisäelementti, josta kerrotaan lisää myöhemmin. Pesupaikan yhteydessä on myös ilma- ja vesikaappi autoilijoille, jatkaa Vottonen.

Myös kahvinystävien palvelutarjonta Nummelassa paranee, sillä Prisma-keskuksessa sijaitsevan Rosson viereen tulee viihtyisä Presso-kahvila. Uusi Presso on tarkoitus avata syyskuun alkupuoliskolla, kertoo matkailu- ja ravitsemiskaupan toimialajohtaja Riitta-Leena Rossi.

Heikki Vottonen, toimialajohtaja market-, tavaratalo- ja liikennemyymälä- ja polttonestekauppa, puh. 044 3205 600
Riitta-Leena Rossi, talousjohtaja, toimialajohtaja matkailu- ja ravitsemiskauppa, puh. 044 7705 702

Kauppakeskus Lohesta viihtyisä keskus täynnä arjen helppoja palveluja - ennakkotutustuminen asiakkaille 15.5.2019 klo 15-1916.4.2019 14:07:00 EESTTiedote

Lohjan keskustaan nousevaan Kauppakeskus Loheen tulee monipuolinen kattaus palveluita niin arkiseen asiointiin kuin muotiin, kauneuteen ja hemmotteluun. Vuokraustilanne on erinomainen, sillä yli 90 prosenttia tiloista on varattu. Paikallisten ihmisten kädenjälki herättää kauppakeskuksen eloon, kun yhteistyössä tehty taide valloittaa kauppakeskuksen seinillä. Kauppakeskukseen, sen tulevaan palvelutarjontaan ja taiteeseen pääsee ennakkoon kurkkaamaan 15.5.2019 klo 15-19. Virallisia avajaisia päästään juhlimaan 5. syyskuuta.