Nuorenparin kesäyllätys: Heti häiden jälkeen tuli 200 000 euroa Onnensanat-arvasta

Häälahjarahoja tallettamassa ollut nuoripari päätti ostaa molemmille Onnensanat-arvan. Toisessa oli 200 000 euron voitto.

Onnensanat kuuluu Veikkauksen suosituimpiin raaputusarpoihin.

- Vaimo ajatteli että voi olla jonoa ja toimi onnnettarena. Siksi ostin meille molemmille ajankuluksi Onnensanat-arvan. Pidämme kumpikin niistä, sillä raaputtamisessa on eniten jännitettävää, kertoo tuore tämän kesän aviomies.

Herrasmiehenä hän antoi vaimon valita ensin arvan, ja otti sen mikä jäi.

- Siinähän se voitto sitten oli. Ensin kyllä luultiin, että summa on huomattavasti pienempi. Oli jäänyt muutama kirjain raaputtamatta, kertaa mies ikimuistoista tapahtumaan naureskellen.

Asuntolainan lyhentämisen jälkeenkin voittosummasta jää monenlaiseen mukavaa.

- Sinä haluat sen autotallin, miehen turvapaikan, kiusoittelee rouva.

- Ja sinä haluat satsata keittiöön, vastaa mies samalla mitalla.

Isommat unelmat ja harrastukset ovat yhteisiä. Niiden toteuttamiseen voitto antaa nyt aivan uudenlaisen mahdollisuuden. Niistä ei kuitenkaan ole tarpeen kertoa sen enempää muille; kymenlaaksolainen pariskunta uskoo vanhan sanalaskun mukaan onnen säilyvän kätkemällä.

- Tästä saatiin hyvä startti yhteiseen tulevaisuuteen. Koko perheen voimin nautittiin tarjoiluista, pariskunta kirjoitti vieraskirjaan.

Toimituksille tiedoksi: Voittajat eivät anna lisätietoja.

Onnensanat kuuluu Veikkauksen suosituimpiin raaputusarpoihin.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.