Nuorenparin kesäyllätys: Heti häiden jälkeen tuli 200 000 euroa Onnensanat-arvasta

6.8.2017 08:00 | Veikkaus

Häälahjarahoja tallettamassa ollut nuoripari päätti ostaa molemmille Onnensanat-arvan. Toisessa oli 200 000 euron voitto.

Onnensanat kuuluu Veikkauksen suosituimpiin raaputusarpoihin.

- Vaimo ajatteli että voi olla jonoa ja toimi onnnettarena. Siksi ostin meille molemmille ajankuluksi Onnensanat-arvan. Pidämme kumpikin niistä, sillä raaputtamisessa on eniten jännitettävää, kertoo tuore tämän kesän aviomies.

Herrasmiehenä hän antoi vaimon valita ensin arvan, ja otti sen mikä jäi.

- Siinähän se voitto sitten oli. Ensin kyllä luultiin, että summa on huomattavasti pienempi. Oli jäänyt muutama kirjain raaputtamatta, kertaa mies ikimuistoista tapahtumaan naureskellen.

Asuntolainan lyhentämisen jälkeenkin voittosummasta jää monenlaiseen mukavaa.

- Sinä haluat sen autotallin, miehen turvapaikan, kiusoittelee rouva.

- Ja sinä haluat satsata keittiöön, vastaa mies samalla mitalla.

Isommat unelmat ja harrastukset ovat yhteisiä. Niiden toteuttamiseen voitto antaa nyt aivan uudenlaisen mahdollisuuden. Niistä ei kuitenkaan ole tarpeen kertoa sen enempää muille; kymenlaaksolainen pariskunta uskoo vanhan sanalaskun mukaan onnen säilyvän kätkemällä.

- Tästä saatiin hyvä startti yhteiseen tulevaisuuteen. Koko perheen voimin nautittiin tarjoiluista, pariskunta kirjoitti vieraskirjaan.

Toimituksille tiedoksi: Voittajat eivät anna lisätietoja.

Onnensanat kuuluu Veikkauksen suosituimpiin raaputusarpoihin.

Turuntie 42