Nuori, oletko vielä vailla kesätöitä? Attendo palkkaa n.300 nuorta kesätöihin hoivakoteihinsa ympäri Suomen

Vielä ehtii hakea kesätyötä, sillä Attendo haluaa tukea nuorten työllistämistä ja työelämään tutustumista, ja palkkaa nuoria kesätyöntekijöitä hoivakoteihinsa ympäri Suomen Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoittelun kautta. Hakuaika Attendolle on käynnistynyt ja päättyy 15. huhtikuuta. Attendo tarjoaa kesätyöpaikan noin 300 nuorelle. Kesätyötä voivat hakea 15 – 18 -vuotiaat nuoret.

Vielä ehtii hakea kesätyötä, sillä Attendo haluaa tukea nuorten työllistämistä ja työelämään tutustumista, ja palkkaa nuoria kesätyöntekijöitä hoivakoteihinsa ympäri Suomen Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoittelun kautta. Hakuaika Attendolle on käynnistynyt ja päättyy 15. huhtikuuta. Attendo tarjoaa kesätyöpaikan noin 300 nuorelle. Nuoret ovat lisä hoivakodissa, eivätkä korvaa vakinaista henkilökuntaa.

Kesätyötä voivat hakea 15 – 18 -vuotiaat nuoret. Nuoret työskentelevät Attendon hoivakodeissa kesä- ja heinäkuussa. Viikkotyöaika on 30 tuntia ja työ ajoittuu klo 8 – 16 välille. Yksittäinen työsuhde kestää kaksi viikkoa, jotta mahdollisimman moni nuori saisi töitä.

- Toimintatuokioiden sisältöön nuoret voivat vaikuttaa itse omien harrastustensa tai kiinnostuksen kohteiden mukaan. Nuoret eivät tarvitse aiempaa kokemusta alalta, vaan aito arvostus ikäihmisiä kohtaan sekä halu toimia ikäihmisten hyvinvoinnin eteen riittävät, kertoo Iida Haglund Attendosta.

Kesätyöstä nuoret saavat arvokasta työkokemusta alalta, jonne tarvitaan tekijöitä ja eri sukupolvet pääsevät tutustumaan toisiinsa. Hoivakotiympäristöön voi käydä tutustumassa Attendo Mummola facebook -sivulla: https://www.facebook.com/attendomummola/

Kesätyöstä kiinnostuneita nuoria pyydetään täyttämään hakemus osoitteessa:

Linkin kautta saa myös lisätietoa kesätyöstä.

Töitä on tarjolla Attendon seuraavissa hoivakodeissa:

Harjavalta

Nokia
Attendo Linnavuori

Nurmijärvi
Attendo Venla (Klaukkala) ja Attendo Aleksiina (Nurmijärvi)

Oulu
Attendo Myllyoja, Attendo Niittytuuli, Attendo Ritaharju ja Attendo Savotanpuisto

Pirkkala

Iida Haglund
koordinaattori, Attendo hoivapalvelut
iida.haglund@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Joel Hallikaisen keikkatahti ei hiljene, vauhdissa pitävät kunniakansalaiset31.5.2018 09:01Kutsu

Varaslähdön ottanut kesä näytti parastaan, kun Joel Hallikainen aloitti ensimmäisen Itä-Suomen osuuteensa mittavalla Attendon hoiva- ja palvelukotikiertueellaan toukokuun viimeisellä viikolla. Kaikkiaan Hallikainen on kutsuttu tähän mennessä 83 Attendon hoiva- tai palvelukotiin esiintymään. Hallikainen on jo käynyt 20 kodissa ja loputkin Attendon hoiva- ja palvelukotiesitykset on aikataulutettu tälle vuodelle. Hoiva- ja palvelukotikiertueellaan Hallikainen paitsi kiertää ympäri Suomea, saa myös tuntumaa ikäihmisten nykytilanteeseen. Toimitukset ovat lämpimästi tervetulleita seuraamaan, miten Joel Hallikaisen kiertue etenee ja kuinka hän ottaa erityisen yleisönsä.

Hoivakodissa heittäydyttiin ammattilaisten ehostettaviksi, seuraavana vuorossa seniorit Vaasassa30.5.2018 09:13Blogi

Meikkaaja-maskeeraaja ja blogisti Miia Ezen sekä drag queeniksi pukeutunut maskeeraaja Miikka, taiteilijanimeltään Miss B., jalkautuivat viime kuussa Attendon hoivakotiin Klaukkalassa. Suosion siivittämä tapahtuma on päätetty toteuttaa seuraavaksi Vaasassa, jonne Miia ja Miss B. matkaavat Attendo Kaarlentuvan hoivakotiin 11. kesäkuuta. Ensimmäisessä kauneuspäivässä myös muutamat miehet intoutuivat kokeilemaan käsihoitoja ensimmäistä kertaa elämässään.

Vantaalainen kioskiyrittäjä valitsi ikäihmiset ja vammautuneet Ärrä tekee hyvää –kampanjaansa9.5.2018 09:47Tiedote

Kauppakeskus Jumbon kioskikauppias Anu Tikka valitsi Attendo Lustikullan hyvänteon kohteeksi R-kioskeilla käynnissä olevaan Ärrä tekee hyvää -kampanjaan. Hyvänteon tempauksessa paikalliset kioskiyrittäjät ympäri Suomen päättävät oman kohteensa ja kahden kuukauden välein pääsee kahdeksan R-kioskia lahjoittamaan 1 000 euroa valitsemilleen tahoille. Ensimmäiset lahjoitukset on päätetty ja lahjoitukset tehdään toukokuussa. Lahjoittajana toimii R-kioski Oy.