Nuori, oletko vielä vailla kesätöitä? Attendo palkkaa n.300 nuorta kesätöihin hoivakoteihinsa ympäri Suomen

Vielä ehtii hakea kesätyötä, sillä Attendo haluaa tukea nuorten työllistämistä ja työelämään tutustumista, ja palkkaa nuoria kesätyöntekijöitä hoivakoteihinsa ympäri Suomen Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoittelun kautta. Hakuaika Attendolle on käynnistynyt ja päättyy 15. huhtikuuta. Attendo tarjoaa kesätyöpaikan noin 300 nuorelle. Kesätyötä voivat hakea 15 – 18 -vuotiaat nuoret.

Vielä ehtii hakea kesätyötä, sillä Attendo haluaa tukea nuorten työllistämistä ja työelämään tutustumista, ja palkkaa nuoria kesätyöntekijöitä hoivakoteihinsa ympäri Suomen Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoittelun kautta. Hakuaika Attendolle on käynnistynyt ja päättyy 15. huhtikuuta. Attendo tarjoaa kesätyöpaikan noin 300 nuorelle. Nuoret ovat lisä hoivakodissa, eivätkä korvaa vakinaista henkilökuntaa.

Kesätyötä voivat hakea 15 – 18 -vuotiaat nuoret. Nuoret työskentelevät Attendon hoivakodeissa kesä- ja heinäkuussa. Viikkotyöaika on 30 tuntia ja työ ajoittuu klo 8 – 16 välille. Yksittäinen työsuhde kestää kaksi viikkoa, jotta mahdollisimman moni nuori saisi töitä.

- Toimintatuokioiden sisältöön nuoret voivat vaikuttaa itse omien harrastustensa tai kiinnostuksen kohteiden mukaan. Nuoret eivät tarvitse aiempaa kokemusta alalta, vaan aito arvostus ikäihmisiä kohtaan sekä halu toimia ikäihmisten hyvinvoinnin eteen riittävät, kertoo Iida Haglund Attendosta.

Kesätyöstä nuoret saavat arvokasta työkokemusta alalta, jonne tarvitaan tekijöitä ja eri sukupolvet pääsevät tutustumaan toisiinsa. Hoivakotiympäristöön voi käydä tutustumassa Attendo Mummola facebook -sivulla: https://www.facebook.com/attendomummola/

Kesätyöstä kiinnostuneita nuoria pyydetään täyttämään hakemus osoitteessa:

Linkin kautta saa myös lisätietoa kesätyöstä.

Töitä on tarjolla Attendon seuraavissa hoivakodeissa:

Harjavalta

Nokia
Attendo Linnavuori

Nurmijärvi
Attendo Venla (Klaukkala) ja Attendo Aleksiina (Nurmijärvi)

Oulu
Attendo Myllyoja, Attendo Niittytuuli, Attendo Ritaharju ja Attendo Savotanpuisto

Pirkkala

Iida Haglund
koordinaattori, Attendo hoivapalvelut
iida.haglund@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Tonnikaupalla kotimaisia tuotteita hoiva- ja palvelukoteihin5.9.2018 08:40Tiedote

Vuodessa kuluu miltei Suomen väkiluvun verran pesukintaita, 10 000 litraa käsihuuhdetta ja 5 000 litraa pesunesteitä, joten ei ole samantekevää, kuka moisen määrän ja minkälaista tavaraa Attendon hoiva- ja palvelukoteihin toimittaa. Attendo solmi kesän alussa mittavan yhteistyösopimuksen, jossa Pamark jälleenmyyjänä toimittaa suomalaisen Walki Medicalin tuotteita kaikkiin Attendon 357 hoiva- ja palvelukotiin ympäri Suomen.

Kalle Maijala Attendon lastensuojelun johtoon31.8.2018 12:43Tiedote

Attendo on nimittänyt OTM, KTM Kalle Maijalan (33) aluejohtajaksi, vastuualueenaan lastensuojelupalvelut. Maijala siirtyy toimeen Attendon lakimiehen tehtävästä ja hän on toiminut aiemmin lakimiehenä Castren & Snellmanilla. Maijala raportoi Attendo Suomen toimitusjohtaja Pertti Karjalaiselle. ”Attendo on Pohjoismaiden johtava hoivapalveluiden tarjoaja, mutta lastensuojelun puolella meillä on vielä paljon kirittävää. Nykyinen palvelutoiminta muodostaa erinomaisen perustan tulevalle kehitykselle ja kasvulle. Olen otettu, että saan ottaa tällaisen haasteen vastaan”, kertoo Maijala. Maijala aloittaa uudessa tehtävässään viimeistään 1.11.2018.