Nuori, oletko vielä vailla kesätöitä? Attendo palkkaa n.300 nuorta kesätöihin hoivakoteihinsa ympäri Suomen

Vielä ehtii hakea kesätyötä, sillä Attendo haluaa tukea nuorten työllistämistä ja työelämään tutustumista, ja palkkaa nuoria kesätyöntekijöitä hoivakoteihinsa ympäri Suomen Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoittelun kautta. Hakuaika Attendolle on käynnistynyt ja päättyy 15. huhtikuuta. Attendo tarjoaa kesätyöpaikan noin 300 nuorelle. Kesätyötä voivat hakea 15 – 18 -vuotiaat nuoret.

Vielä ehtii hakea kesätyötä, sillä Attendo haluaa tukea nuorten työllistämistä ja työelämään tutustumista, ja palkkaa nuoria kesätyöntekijöitä hoivakoteihinsa ympäri Suomen Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoittelun kautta. Hakuaika Attendolle on käynnistynyt ja päättyy 15. huhtikuuta. Attendo tarjoaa kesätyöpaikan noin 300 nuorelle. Nuoret ovat lisä hoivakodissa, eivätkä korvaa vakinaista henkilökuntaa.

Kesätyötä voivat hakea 15 – 18 -vuotiaat nuoret. Nuoret työskentelevät Attendon hoivakodeissa kesä- ja heinäkuussa. Viikkotyöaika on 30 tuntia ja työ ajoittuu klo 8 – 16 välille. Yksittäinen työsuhde kestää kaksi viikkoa, jotta mahdollisimman moni nuori saisi töitä.

- Toimintatuokioiden sisältöön nuoret voivat vaikuttaa itse omien harrastustensa tai kiinnostuksen kohteiden mukaan. Nuoret eivät tarvitse aiempaa kokemusta alalta, vaan aito arvostus ikäihmisiä kohtaan sekä halu toimia ikäihmisten hyvinvoinnin eteen riittävät, kertoo Iida Haglund Attendosta.

Kesätyöstä nuoret saavat arvokasta työkokemusta alalta, jonne tarvitaan tekijöitä ja eri sukupolvet pääsevät tutustumaan toisiinsa. Hoivakotiympäristöön voi käydä tutustumassa Attendo Mummola facebook -sivulla: https://www.facebook.com/attendomummola/

Kesätyöstä kiinnostuneita nuoria pyydetään täyttämään hakemus osoitteessa:

Linkin kautta saa myös lisätietoa kesätyöstä.

Töitä on tarjolla Attendon seuraavissa hoivakodeissa:

Harjavalta

Nokia
Attendo Linnavuori

Nurmijärvi
Attendo Venla (Klaukkala) ja Attendo Aleksiina (Nurmijärvi)

Oulu
Attendo Myllyoja, Attendo Niittytuuli, Attendo Ritaharju ja Attendo Savotanpuisto

Pirkkala

Iida Haglund
koordinaattori, Attendo hoivapalvelut
iida.haglund@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Aino Health yhteistyöhön Attendo Terveyspalveluiden kanssa13.4.2018 14:37Tiedote

Aino Health ja Attendo Terveyspalvelut ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen koskien Ainon työkykyjohtamisen toiminnanohjausjärjestelmää HealthManageria. Ainon HealthManagerin avulla Attendo laajentaa portfoliotaan työkykyjohtamisen järjestelmän osalta. Yhteistyö Attendo Terveyspalveluiden kanssa mahdollistaa Ainolle skaalautumisen ja kasvun kumppaniverkoston avulla. Yhteistyö alkaa huhtikuusta 2018 alkaen.

Tilaelementtirakentamisena toteutettu Attendo-palvelukoti kohoaa reipasta vauhtia Raumalla28.3.2018 09:12Tiedote

Raumalle Rantasentielle tulee uusi mielenterveyskuntoutujien palvelukoti. Tontin perusteella ei arvaisi, miten pitkälle palvelukodin rakennustyöt ovat edenneet, sillä kiinteistö on valmis toukokuussa ja asukkaat pääsevät muuttamaan jo alkukesästä. Attendo rekrytoi Raumalle toiminnan käynnistyessä 11 sosiaali- ja terveysalan ammattilaista. Rakennustapana kohteessa käytetään tilaelementtiratkaisua, joka kuuluu kiinteistön urakoivan Mediset Hoivarakentajat Oy:n osaamisalueisiin.

Pyhtään asiakastyytyväisyys edelleen huippuluokkaa23.3.2018 13:15Tiedote

Attendon tuottamat Pyhtään sosiaali- ja terveyspalvelut saavat pyhtääläisiltä hyvää palautetta. Viime vuoden asiakastyytyväisyyskyselyn tulos oli 4,81 asteikolla 1-5, joka on tuloksena erinomainen. Edellisvuoden tulos oli 4,72/5. Myös henkilöstötyytyväisyys on hyvä, kysymykseen ”Kuinka hyvin viihdyt työssäsi” vastaajien keskiarvo oli 4 asteikolla 1-5. Palvelujen käyttö oli myös laajaa, Pyhtään terveyspalvelujen asiakkaana vuonna 2017 oli miltei kolme neljäsosaa pyhtääläisistä. Asiakastyytyväisyystutkimuksen toteutti Kuulas Oy.