Nuori, oletko vielä vailla kesätöitä? Attendo palkkaa n.300 nuorta kesätöihin hoivakoteihinsa ympäri Suomen

Vielä ehtii hakea kesätyötä, sillä Attendo haluaa tukea nuorten työllistämistä ja työelämään tutustumista, ja palkkaa nuoria kesätyöntekijöitä hoivakoteihinsa ympäri Suomen Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoittelun kautta. Hakuaika Attendolle on käynnistynyt ja päättyy 15. huhtikuuta. Attendo tarjoaa kesätyöpaikan noin 300 nuorelle. Kesätyötä voivat hakea 15 – 18 -vuotiaat nuoret.

Vielä ehtii hakea kesätyötä, sillä Attendo haluaa tukea nuorten työllistämistä ja työelämään tutustumista, ja palkkaa nuoria kesätyöntekijöitä hoivakoteihinsa ympäri Suomen Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoittelun kautta. Hakuaika Attendolle on käynnistynyt ja päättyy 15. huhtikuuta. Attendo tarjoaa kesätyöpaikan noin 300 nuorelle. Nuoret ovat lisä hoivakodissa, eivätkä korvaa vakinaista henkilökuntaa.

Kesätyötä voivat hakea 15 – 18 -vuotiaat nuoret. Nuoret työskentelevät Attendon hoivakodeissa kesä- ja heinäkuussa. Viikkotyöaika on 30 tuntia ja työ ajoittuu klo 8 – 16 välille. Yksittäinen työsuhde kestää kaksi viikkoa, jotta mahdollisimman moni nuori saisi töitä.

- Toimintatuokioiden sisältöön nuoret voivat vaikuttaa itse omien harrastustensa tai kiinnostuksen kohteiden mukaan. Nuoret eivät tarvitse aiempaa kokemusta alalta, vaan aito arvostus ikäihmisiä kohtaan sekä halu toimia ikäihmisten hyvinvoinnin eteen riittävät, kertoo Iida Haglund Attendosta.

Kesätyöstä nuoret saavat arvokasta työkokemusta alalta, jonne tarvitaan tekijöitä ja eri sukupolvet pääsevät tutustumaan toisiinsa. Hoivakotiympäristöön voi käydä tutustumassa Attendo Mummola facebook -sivulla: https://www.facebook.com/attendomummola/

Kesätyöstä kiinnostuneita nuoria pyydetään täyttämään hakemus osoitteessa:

Linkin kautta saa myös lisätietoa kesätyöstä.

Töitä on tarjolla Attendon seuraavissa hoivakodeissa:

Harjavalta

Nokia
Attendo Linnavuori

Nurmijärvi
Attendo Venla (Klaukkala) ja Attendo Aleksiina (Nurmijärvi)

Oulu
Attendo Myllyoja, Attendo Niittytuuli, Attendo Ritaharju ja Attendo Savotanpuisto

Pirkkala

Iida Haglund
koordinaattori, Attendo hoivapalvelut
iida.haglund@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Teemahoivakodissa lähihoitaja pääsee toteuttamaan taiteellista puoltaan10.8.2018 12:10Blogi

Anna-Mari Uskin lapsuutta ja nuoruutta väritti taiteellisuus. Taide on pysynyt tärkeässä roolissa myös aikuisiällä. - Isän puolelta kaikki piirtävät, mutta molemmat vanhempani ovat taiteellisesti lahjakkaita. Katselin 5-vuotiaana äitiä, tätiä ja mummoja neulomassa ja isää sukulaisineen piirtämässä. Päätin silloin, että minäkin haluan neuloa ja piirtää, sanoo Anna-Mari Uski. Siitä lähtien on Anna-Mari piirtänyt, maalannut ja tehnyt käsitöitä, mutta taide elättää vain harvan Suomessa, joten Anna-Marillakin on päivätyö, jonka hän nimeää toiseksi kutsumuksekseen. - Tykkään äiti-hahmona hoitaa ihmisiä. Minulla on ollut aina vähän hoivavietti. Saan hyvän mielen, kun kiitetään ja tiedän tehneeni työni hyvin, kertoo Uski. Pian kolme vuotta lähihoitajana vanhusten parissa työskennellyt Anna-Mari siirtyi Attendo Marsalkanhoviin Mikkeliin, kun kulttuuri- ja taidepainotteinen hoivakoti avattiin loppukeväästä. Teemakoti on ollut mieluisa työpaikka. - Meillä on rento ja yhteisöllinen ilmapiiri. Olem

Vuoksenniskalla rakennustyöt hyvässä vauhdissa: ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan jo maaliskuussa2.7.2018 10:02Tiedote

Attendo avaa ensi keväänä palvelukodin mielenterveyskuntoutujille Imatran Vuoksenniskalle Havurinne 3:en. Attendo Havurinteeksi nimetty palvelukoti koostuu yhteensä 43:sta tehostettuun palveluasumiseen, kevyempään palveluasumiseen sekä tuettuun asumiseen soveltuvasta asunnosta. Rakentaminen on alkanut kesäkuun puolivälissä. Ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan maaliskuussa 2019.