Nyt pyörähti ilmoille aidosti uusi vaihtoehto

Start up -pyörähuolto pöllyttää konservatismia videollaan.

Kuvakaappaus Yeplyn Uusi vaihtoehto -videolta pyöräilyn vapaudesta.
Vapauta itsesi, ihminen. Pidä pyörät pyörimässä.

Supisuomalainen, liikkuvan pyörähuollon kehittänyt start up -yritys Yeply julkaisi kesäisen ja kumilta tuoksahtavan Uusi vaihtoehto -videon, jossa otetaan vahvasti kantaa pyöräilykulttuurin puolesta. Se on myös Yeplyn kommentti keskusteluun, jossa pyöräilijät on leimattu jopa valtakunnan kärkipaikoilta fillarikommunisteiksi.

”Halusimme kesän kunniaksi tuulettaa konservatiivista ajattelua ja nostaa esille pyöräilyyn liittyvän vapauden. Pyöräily on mahtava tapa liikkua kaupungissa, olit sitten sunnuntaipyöräilijä, alan harrastaja tai kuten video osoittaa, tosimies”, sanoo Tommi Särkkinen, yksi Yeplyn perustajista.

”Meidän missiomme on kannustaa ihmisiä aktiivisempaan elämään. Viestimme on, että löysätkää kravattia ja tarttukaa välillä reteästi tankoon.”

Monissa Euroopan suurkaupungeissa pyöräily on luonteva osa työmatkaliikennettä ja varteenotettava tapa liikkua helposti paikasta toiseen. Siksi Yeply suuntaakin katseensa seuraavaksi Saksan markkinoille. Myös palveluverkostoa kotimaassa on tarkoitus laajentaa pääkaupunkiseudulta muualle Suomeen.

Yeplyn videon on suunnitellut Ivalo Creative Agency, ohjannut Olli Koivula ja tuottanut Grilli Films.

Tommi Särkkinen
Yeply
puh 050 570 4597
tommi@yeply.fi

Kuvakaappaus Yeplyn Uusi vaihtoehto -videolta pyöräilyn vapaudesta.

Yeply
Museokatu 8 A

Yeply on vuonna 2016 perustettu liikkuva pyörähuolto. Palvelun tausta-ajatuksena on halu auttaa ihmisiä aktiivisempaan elämään. Yeplyn huoltopalvelu toimii pakettiautoihin muotoiluilla huoltopisteinä, jotka kiertävät ihmisten luokse. Tietoja Yeplyn liikkeistä ja ajanvarauksesta saa osoitteesta Yeply.fi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi