Bofor Oy

NYT YRITYKSET PERUSTAVAT OMIA DIGIMYYNTIYKSIKÖITÄ – BOFOR PERUSTETTIIN NOPEUTTAMAAN TÄTÄ KEHITYSTÄ

Jaa

Suomalaiset yritykset ovat panostaneet digikehitystyöhön, jota myös valtio on tukenut avokätisesti, mutta tuloksia näkyy vielä vähän. ”Digipanostukset pitää osata kaupallistaa ja konkretisoida. Oma digitaalinen myyntiyksikkö on konkreettisin tapa saada panostukset tuottamaan”, 1. joulukuuta aloittavan Boforin perustajat Teemu Haataja, Jukka Partanen, Lasse Räty ja Sami Weissmann kertovat.

Kuvassa vasemmalta oikealle: Lasse, Jukka, Teemu ja Sami (aloittaa 1.1.2021)
Kuvassa vasemmalta oikealle: Lasse, Jukka, Teemu ja Sami (aloittaa 1.1.2021)

Maamme talous supistuu koronapandemian, mutta myös digijärjestelmien käyttöönoton haasteiden vuoksi. Pandemia on osoittanut yrityksille digimyynnin keskeisyyden, sen on oltava oman yksikön toimintaa, eikä ulkoa ostettua palvelua. ”Yrityksissä on oltava tahto ja kyky muuttaa myyntiprosesseja, mutta myös yrityskulttuuria ja jopa liiketoimintamallia. Boforin ydin on tukea tätä muutosta konkretia ja kaupallisuus edellä”, Boforin Teemu Haataja kertoo. ”Konkretian ylin muoto on yrityksen oma digitaalinen myyntiyksikkö, eli digitaalisuutta suvereenisti käyttävä tiimi, joka toteuttaa johdon tavoitteita uusimmalla teknologialla”, Haataja kuvaa.

Vain oikeaa asiaa oikealle asiakkaalle oikealla hetkellä
”Digitalisaatio on muutos reaktiivisesta proaktiiviseksi. Eli oikean asian myymistä oikealle asiakkaalle oikealla hetkellä ja vielä oikeassa kanavassa”, Jukka Partanen kuvaa.
”Leveää asiakaskuntaa pitää siis palvella dataohjatuilla työkaluilla. Silloin myyjä voi keskittyä vaativampiin asiakkaisiin”, Partanen perustelee.

Kuluttajat yrityksiä edellä digitalisaatiossa
”Ihmiset tilaavat ruokansa netistä, käyttävät huutokaupan korotusautomaatteja ja myyvät tavaraa Facebook-kirppiksillä, silti digitaalinen BtoB-myynti on Suomessa edelleen lapsenkengissään”, Lasse Räty päivittelee. ”BtoB-myynnin digitalisoiminen Suomessa on tehtävä, johon me nyt tartumme”, Räty summaa.

Yhteyshenkilöt

Teemu Haataja
teemu@bofor.fi
+358 40 563 1883

Lasse Räty
lasse@bofor.fi
+358 40 516 6071

Kuvat

Kuvassa vasemmalta oikealle: Lasse, Jukka, Teemu ja Sami (aloittaa 1.1.2021)
Kuvassa vasemmalta oikealle: Lasse, Jukka, Teemu ja Sami (aloittaa 1.1.2021)
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Bofor Oy
Bofor Oy

00130 HELSINKI

http://bofor.fi

Bofor on 1.12.2020 toimintansa aloittanut yritys, joka muuttaa digitalisaatiota konkreettiseksi toiminnaksi. Perustajien kokemus ja konkreettiset näytöt kansainvälisille yrityksille antavat erinomaiset edellytykset muuttaa tavoitteet konkreettiseksi toiminnaksi. Bofor sparraa asiakasyritystensä johtoa ymmärtämään ja ottamaan digitaaliset mahdollisuudet käyttöön liiketoimintatavoitteidensa saavuttamisessa. Yritysten olemassa olevasta asiakastiedosta Bofor muokkaa tehokkaan työkalun asiakaspalvelijoille, markkinoijille ja myyjille. Bofor rakentaa yrityksiin digitaalisia myyntiyksiköitä ihmisistä, jotka hallitsevat suvereenisti digitaalisen myynnin lainalaisuudet ja uusimman teknologian.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.