Veikkaus Oy

OIKAISU: Väärä luku Veikkauksen tiedotteen otsikossa

Veikkaukselta lähti tiedote Eurojackpotista perjantaina klo 22.48. Siinä on virheellinen luku otsikossa.

Toisin kuin tiedotteen otsikossa kirjoitetaan, Pirkkalaan mennyt voitto on noin 148 000 euroa, ei lähes 800 000 euroa.

Jutun leipätekstissä tieto on oikein.

ALLA VIELÄ TIEDOTE OTSIKOINEEN KORJATTUNA:

Eurojackpotissa jaossa tiistaina peräti 117 miljoonaa euroa - Pirkkalaan noin 148 000 euroa

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksen 28/2022 perjantain arvonnassa yhtään täysosumaa. Ensi viikon tiistaina potissa on jättimäinen summa, peräti 117 miljoonaa euroa.

Arvonnan oikea rivi on 9, 11, 16, 19 ja 32. Tähtinumeroiksi arvottiin 3 ja 5.

5+1-tuloksia löytyi neljä kappaletta, kaksi Hollannista sekä yhdet Puolasta ja Ruotsista. Jokaisen osuman voitto-osuus on 790 664 euroa.

5+0-tuloksia oli pelattu 12 kappaletta. Voitto-osuudeksi tuli 148 633 euroa. Yksi niistä napsahti Suomeen, nettipelaajalle Pirkkalaan. Muista osumista seitsemän oli pelattu Saksassa ja yhdet Liettuassa, Norjassa, Tshekissä ja Sloveniassa.

Jokerin oikea rivi on 2 1 5 9 2 1 1. Kotkalainen nettipelaaja kuittaa tuplatulla kuusi oikein -tuloksellaan 40 000 euroa.

Lomatonnin oikea voittoyhdistelmä on Ottawa 66. Tonneja voitettiin 11 kappaletta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma