Okimo Clinic voimakkaassa kasvussa – liikevaihto kasvoi yli 130 prosenttia
Edellisen tilikauden aikana Okimo Clinic laajensi palveluitaan sosiaalisen median suunnittelusta, analytiikasta ja sisällöntuotannosta laajemmin digitaalisen viestinnän puolelle. Okimo Clinicin palveluvalikoima kattaa nykyään muun muassa viestinnän monikanavaisen suunnittelun ja sisällöntuotannon, digitaalisen viestinnän strategiat sekä strategia- ja muutosviestinnän. Lisäksi videopalveluita laajennettiin, ja Okimo Clinic on tehnyt useita videoita ja animaatioita muun muassa strategioiden ja muiden muutostilanteiden viestimiseen ylimmän johdon työkaluksi sekä brändivideoita.
Tilikauden aikana asiakasjoukkoon liittyivät esimerkiksi Finnkino ja Hanken. Samalla yhteistyö asiakkaiden, kuten F-Securen, Lassila & Tikanojan, Rightwaren, Tiedon ja Sanoma Pron kanssa, jatkui vauhdikkaasti. Vahvan kasvun ja tiivistyneen asiakasyhteistyön myötä Okimo Clinicin henkilöstömäärä lähes kaksinkertaistui tilikauden aikana. Onnistuneiden huippurekrytointien myötä Okimolla työskentelee nyt jo lähes 20 digitaalisen viestinnän ammattilaista.
”Olen todella onnellinen siitä, että ylitimme kasvutavoitteemme – kiitos tästä kuuluu kaikille, jotka ovat olleet mukana tässä matkassa ja uskoneet meihin. Keskitymme jatkossakin löytämään ja tarjoamaan asiakkaillemme parhaiten toimivat digitaalisen viestinnän keinot - kanavasta riippumatta. Olen myös todella iloinen, että vahva kasvu ei ole muuttanut meitä. Vahva tiimihenkemme ja avoin kulttuurimme on säilynyt, ja olemme jopa hitsautuneet entistä paremmin yhteen. Näemme itsemme ”mahdollistajaorganisaationa”, jossa jokaisella on mahdollisuus kehittyä ja kasvaa ja sellaisena aiomme pysyä”, sanoo yksi Okimo Clinicin perustajista ja yhtiön toimitusjohtaja Helene Auramo.
Okimo Clinicin kasvua kiritti myös entistä tiiviimpi yhteistyö muiden Marketing Clinic Partners –yritysten kanssa, joihin kuuluu Okimo Clinicin lisäksi liikkeenjohdon konsulttitoimisto Marketing Clinic, digitaalisen markkinoinnin ja myynnin toimisto P+SBD ja asiakasymmärrystoimisto Kopla.
”Meillä on useita yhteisiä projekteja, jossa autamme asiakkaita esimerkiksi tiivistämään markkinoinnin ja myynnin integraatiota. Mahdollisuudet ovat rajattomat”, Helene Auramo jatkaa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja antaa:
Helene Auramo
toimitusjohtaja, Okimo Clinic
+358 40 153 0082
helene@okimoclinic.com
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Okimo Clinic
Okimo Clinic on suomalainen sosiaaliseen mediaan sekä digitaaliseen viestintään keskittynyt toimisto. Okimo Clinic on osa Marketing Clinic Partnersia. www.okimoclinic.com
Marketing Clinic Partners – Reinventing Growth
Marketing Clinic Partners on ryhmä erikoistuneita strategia- ja markkinointitoimistoja. Meitä yhdistää jatkuva palo haastaa asiakkaitamme hyödyntämään vahvoja brändejä, innovatiivisia liiketoimintamalleja ja markkinointia kilpailuetuina digitalisoituvassa maailmassa. Marketing Clinic Partners koostuu Marketing Clinicista, sosiaaliseen mediaan, sisältöihin ja digitaaliseen markkinointiviestintään keskittyvästä Okimo Clinicista, asiakasymmärrystoimisto Koplasta sekä reaaliaikaista digitaalista markkinointia ja markkinoinnin automaatiota tekevästä P+SBD:stä.www.marketingclinicpartners.com
Tietoa Okimo Clinicin toimitusjohtaja Helene Auramosta (KTM, taiteiden yo)
Helene on työskennellyt sosiaalisen median parissa vuodesta 2007, jolloin hän oli mukana perustamassa Suomen ensimmäistä sosiaalisen median toimistoa. Helene on ollut mukana perustamassa myös Slush startup-tapahtumaa, Indiedays-blogiportaalia sekä kirjoittanut palstaa Image-lehteen. Helene on opiskellut Helsingin kauppakorkeakoulussa, Taideteollisen korkeakoulun Media Labissa ja Harvardissa. Hän on startup-yrittäjä ja kahden lapsen äiti.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.