Intrum Justitia Oy

Olemme nyt Intrum

Brändimme muuttuu Intrumiksi, mutta toimintamme ytimessä pysyy empaattisuus, eettisyys, ratkaisukeskeisyys ja sitoutuneisuus.

Olemme tänään päivittäneet brändiämme ja samalla vaihtaneet yrityksemme nimen: olemme nyt Intrum. Konsernimme sekä toimistomme Ruotsissa vaihtoivat nimeään jo lokakuussa. Muut Intrumin 21 maaorganisaatiota toteuttavat nimimuutoksen vähitellen. Uudistuminen liittyy Intrum Justitia –konsernin sekä Lindorff-konsernin yhdistymiseen, josta ilmoitimme kesäkuussa. Euroopan komission vaatimuksesta Suomessa yhdistymistä ei tapahdu. Suomen Lindorffin toiminnot myydään Lowell Groupille.

Palvelumme jatkuvat uuden nimen alla katkeamattomina ja yhtä laadukkaina kuin aikaisemminkin. Tulevaisuudessa yhdistyneellä Intrumilla tulee olemaan vielä nykyistäkin paremmat mahdollisuudet kehittää toimintaansa ja palveluaan suomalaisille asiakkailleen ja heidän asiakkailleen.

- Olemme tehneet pitkään työtä suomalaisyritysten luotonhallinnan kumppanina korostaen ylivertaisen asiakaspalvelun tärkeyttä sekä luotettavia, kaikkia hyödyttäviä toimintatapoja. Tätä työtä jatkamme edelleen. Yhdistyneen konsernin myötä pystymme tuomaan suomalaisten yritysten käyttöön entistä parempia digitaalisia ratkaisuja ja alan parhaita käytäntöjä, kertoo Suomen Intrumin toimitusjohtaja Tommi Sova.

-Intrumin päämääränä on toimia terveen talouden suunnannäyttäjänä. Meille se tarkoittaa sitä, että autamme yrityksiä saamaan maksun tuottamistaan palveluista ja tuotteista, sekä  kuluttajia ja yrityksiä pitämään kiinni sopimuksistaan. Olemme tehneet pioneerityötä sen eteen, että toimialallamme toimitaan reilusti, kunnioittavasti ja vastuullisesti, Sova jatkaa.

Yhdistyneellä Intrumilla on nyt Euroopassa lähes 8 000 ammattimaista ja sitoutunutta työntekijää toimimassa yksilöiden, yritysten ja yhteiskunnan parhaaksi.

Tommi Sova, toimitusjohtaja, Intrum, tommi.sova@intrum.com, puhelin 050 370 6333
Leena Rindell, viestintäpäällikkö, Intrum, leena.rindell@intrum.com, puhelin 09 2291 1652

Onko sinulla meille velka avoimena?

Yhteystietomme eivät ole nimenmuutoksemme myötä muuttuneet. Löydät perintäkirjeestä asiaasi hoitavan tiimin yhteystiedot tai voit hoitaa velkasi Oma Intrum -palvelussa silloin kun sinulle parhaiten sopii.

Oletko asiakkaamme?

Yhteystietomme eivät ole muuttuneet. Voit olla normaalisti yhteydessä yhteyshenkilöösi tai asioida Intrum Webissä. Myöskään laillinen nimemme ei muutu, joten kanssamme tehdyt sopimukset pysyvät brändiuudistuksesta huolimatta voimassa muuttumattomina.

Intrum Justitia Oy

Intrum-konserni on Euroopan johtava luotonhallintapalveluiden asiantuntija, joka parantaa palveluillaan toimeksiantajiensa rahankiertoa ja pitkän aikavälin kannattavuutta.

Intrum ja Lindorff yhdistyivät 27. kesäkuuta 2017 ja muodostavat nyt yhdessä luotonhallintapalveluiden markkinajohtajan. Vuonna 1898 perustettu Lindorff tarjoaa yrityksille perintä- ja saatavien ostopalvelua sekä laskutus- ja maksutapapalveluita. Vuonna 1923 perustettu Intrum parantaa laajan palveluvalikoimansa avulla toimeksiantajiensa rahankiertoa ja pitkän aikavälin kannattavuutta.

Yhdessä Intrum ja Lindorff toimivat 23 Euroopan maassa. Niiden palveluksessa on yhteensä 8 000 terveen talouden asiaa ajavaa työntekijää. Yhdistyneen yrityksen 12 kuukauden pro forma -liikevaihto maaliskuun 2017 loppuun oli 1 352 miljoonaa euroa ja sen pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Intrum Justitia AB on listattu pörssissä (Nasdaq Stockholm). www.intrum.fiwww.intrum.comwww.lindorff.com

Lue lisää julkaisijalta Intrum Justitia Oy