Olemme nyt ManpowerGroup

Manpower, maailman johtava innovatiivisia henkilöstöratkaisuja tuottava yhtiö eriyttää ja kehittää brandiaan vastatakseen Human Age -aikakauden tuomiin haasteisiin. Manpower Inc. on nyt ManpowerGroup. Yhdysvalloissa 30.3. julkaistu uusi brandiperhe kuvastaa yhtiötä, joka tuottaa asiakkailleen nopeutta ja ratkaisuja.

”Haluamme olla innovatiivisia henkilöstöratkaisuja tuottava yhtiö, jonka palveluista hyötyvät asiakkaamme ja työnhakijamme. Yli 60 vuoden kokemus, 12 miljoonaa haastateltua työnhakijaa vuodessa sekä 400 000 asiakasyritystä tuovat meille ainutlaatuisen näkemyksen työmaailman ilmiöihin ja trendeihin, kansainvälisesti ja paikallisesti. Kokemus ja työmarkkinoiden jatkuva tutkiminen kartuttavat ymmärrystämme inhimillisen potentiaalin mahdollisuuksista – näiden tekijöiden ansiosta pystymme tarjoamaan ja tuottamaan innovatiivisia henkilöstöratkaisuja, jotka auttavat yrityksiä ja yksilöitä voittamaan työmaailman muutoksissa,” kertoo ManpowerGroupin pääjohtaja Jeff Joerres.

"Taantuman jälkeen jokaisen on sopeuduttava siihen tosiasiaan, että paluuta ”normaaliin” ei enää ole. Vähemmällä enemmän on todellisuutta, ja pääoman sijasta yritysten liiketoiminnan kasvun lähteenä on osaaminen," kommentoi ManpowerGroupin Suomen toimitusjohtaja Leena Munter. Manpower on vuosia tutkinut työmaailmaan vaikuttavia makrotalouden trendejä ja havainnut, että työmarkkinat ovat siirtymässä uudelle Human Age –aikakaudelle, jossa kasvun veturina on inhimillinen potentiaali ja sen tuomat mahdollisuudet. Manpowerin brandia on kehitetty vastaamaan uuden aikakauden haasteisiin.

“Vapauttaakseen henkilöstönsä koko inhimillisen potentiaalin työnantajat tarvitsevat ratkaisuja, jotka räätälöidään niiden tarpeisiin”, Munter lisää. ”Vastataksemme uuteen todellisuuteen olemme kehittäneet brandeja ja ratkaisuvalikoimaamme niin, että jokainen ManpowerGroupin brandi toimii sekä itsenäisesti että yhdessä muiden brandien kanssa. Näin pystymme parhaiten tarjoamaan dynaamisia ja joustavia palveluita ja asiakkaan liiketoimintaa edistäviä kokonaisratkaisuja”, Munter linjaa.

ManpowerGroupin tuottamat rekrytointi-, arviointi-, koulutus-, uramuutos-, ulkoistus- ja HR-ratkaisut tuottavat organisaatioille lisäarvoa, joka auttaa niitä selviytymään voittajina nopeasti muuttuvilla markkinoilla.

Toimitusjohtaja Leena Munter
 +358 (0)50 336 0842
Leena.Munter@manpower.fi

ManpowerGroupin brandiperhe on uudistunut