Oletko jo lukenut näistä 103:sta kummallisesta jutusta?

Kummallisia juttuja ei voi kenenkään tarinavarastossa olla liikaa, varsinkaan sellaisia juttuja, jotka saavat sinut hihittelemään ihmisten ja maailman outoudelle.

Vesa Sisättö: 103 kummallista juttua. Kansi: Timo Numminen.

Vesa Sisätön 103 kummallista juttua on outojen tapauksien, erikoisten kohtaloiden ja ällistyttävien ilmiöiden tarinakokoelma. Mitä tapahtui filosofi Jeremy Benthamin päälle? Tai kenraali Santa Annan jalalle? Entä hänen puujalalleen? Kuka oli kolmesti paavina ja miten kävi Pepsi Colan sotalaivaston?

Maailmassa on tapahtunut ja sattuu edelleen kaikenlaista kummallista, joka ihmetyttää uteliasta kulkijaa. 103 kummalliseen juttuun on koottu parhaat erikoisjutut niin vanhoilta ajoilta kuin viime vuosiltakin. Tarinat ovat tosia vähintään internetin tarkkuudella.

103 kummallisen jutun tarinoilla teet vaikutuksen kanssaeläjiin niin baarissa kuin terassillakin. Kertomukset tarjoavat loistavia aasinsiltoja uusiin outoihin keskusteluihin. Höystämällä puhettasi tarinoilla räjähtävästä valaasta tai Italian muinaisesta ämpärisodasta jäät ainakin ihmisten mieleen.

Vesa Sisättö on Espoossa asuva kirjailija ja toimittaja, joka on kirjoittanut mm. kirjat 100 klassikkoa tunnissa, 101 yllättävää faktaa ja 102 murrettua myyttiä.

Teos: 103 kummallista juttua
Kirjoittaja: Vesa Sisättö
Kansi: Timo Numminen
Julkaisupäivä: 5.10.2021

Tämä kirja ilmestyy myös äänikirjana eri lukuaikapalveluissa!

Lisätiedot:

vilja.perttola@avain.net, puh. 040 755 3319

Arvostelukappaleet: info@avain.net

Vesa Sisättö: 103 kummallista juttua. Kansi: Timo Numminen.