Olympiastadion avataan ja vihitään käyttöön TV-lähetyksessä lauantaina 22.8.2020.

Koronapandemian vuoksi Olympiastadionin avajaisshow’ta, Stadionationia, ei järjestetä yleisötapahtumana 7.8.2020. Avajaisshow’ta ei myöskään siirretä ensi vuoteen.

Suomalaisille rakas Olympiastadion avautuu yleisölle koronasäädösten puitteissa elokuussa ja kutsumme kaikki suomalaiset mukaan seuraamaan Olympiastadionin avautumista ja käyttöön vihkimistä Nelosella ja Ruudussa lauantaina 22.8.2020.

Olympiastadionin uutta aikaa juhlistetaan kokonaisuudessaan Avajaisviikoilla elo- ja syyskuussa. Avajaisviikkojen aikana järjestetään useita maksuttomia vierailijapäiviä viranomaisohjeistukset ja kokoontumisrajoitukset huomioiden. Myös stadionin torni avautuu Avajaisviikkojen aikana. Lippujen lunastus maksuttomiin vierailijapäiviin ja ennakkolippujen myynti torniin avautuu heinäkuun aikana.

Lisätietoa www.stadion.fi

Pasilanraitio 9B