Olympiastadionilla maksuttomia vuoroja senioreille

Olympiastadion tarjoaa senioreille maksuttomia liikuntavuoroja stadionin sisäradalla marraskuusta maaliskuulle.

Olympiastadionin sisäjuoksurata, Tunnelli, avautuu senioreiden (yli 64 -vuotiaat) maksuttomaan viikoittaiseen käyttöön 1. marraskuuta 2022 alkaen. Avoin liikuntavuoro on tiistaisin klo 8.30-9.30 ja se jatkuu 15. maaliskuuta 2023 asti. Tunneli on 400 metrin pituinen sisäjuoksurata, jossa seniorit voivat valintansa mukaan kävellä, sauvakävellä tai juosta tunnin ajan. Sauvakävelysauvoissa tulee olla tassut.

Olympiastadionin pukuhuone- ja pesutilat ovat käytettävissä ennen ja jälkeen harjoituksen. Lukollisia säilytyskaappeja tavaroille löytyy sekä pukuhuoneista että pukuhuonekäytävältä.

Reitti pukuhuonetiloihin ja Tunneliin on esteetön.

Seniorivuoroa ei tarvitse varata ennakkoon, mutta Olympiastadionille saavuttaessa ilmoittaudutaan Vierailijakeskukseen (tornin sisäänkäynti, Paavo Nurmen tie 1, 00250 Helsinki).

Stadion-säätiö haluaa viikoittaisella seniorivuoroilla tukea ja aktivoida erityisesti liukkaiden kelien senioriliikuntaa ja tarjota mahdollisuuden hyödyntää stadionin uusia liikuntatiloja.

Olympiastadionin sisäjuoksurata Tunneli Kuva: Wellu Hämäläinen

Paavo Nurmen tie 1