Olympiavoittaja Iivo Niskasen hevonen yllätti Toto-pelaajat - PowerParkin juhannusraveista 150 000 euron voitto Keuruulle, 75 000 euroa Tampereelle ja 38 000 euroa Kaustiselle

Härmän PowerParkin juhannusravien Toto76-kierroksella nähtiin yllätysvoittajia hiihdon olympiavoittajan Iivo Niskasen osaomistaman huippuravurin Victory Bonsain johdolla. Toto76-pelin täysosumilla voitettiin 150 000 Keuruulla, 75 000 euroa Tampereella ja 38 000 euroa Kaustisella. Kaikki voittajat olivat tehneet rivinsä Veikkaus.fi:ssä.

Iivo Niskanen sai juhlia osaomistamansa Victory Bonsain 20 000 euron voittoa juhannusraveissa.

Vain kolme prosenttia pelatun Victory Bonsain ohella yllätyksen järjestivät Golda Paris ja A.T. Veeti, joten Toto76-pelissä saatiin isoja voittoja vaikka kierroksen suurin suosikki Costello voitti pohjoismaisten kylmäveristen huippulähdön Nordic Kingin. Mikäli suomalaissuosikki olisi hävinnyt, juhannuspäivänä ei olisi löytynyt yhtään täysosumaa.

Nyt suurimmat rahat voitti keuruulainen nettipelaaja, joka sai jackpot-kierroksen neljästä täysosumasta kaksi. Hän oli pelannut vain Toto76-pelin ylintä voittoluokkaa, joten kaksi 37 607,20 euron voittoa tuplaantuivat molemmat 75 214,40 euron voitoksi. Yhteensä keuruulainen voitti siis 150 428,80 euroa.

Tamperelainen nettipelaaja oli pelannut niin ikään vain ylintä voittoluokkaa ja sai 75 214,40 euroa.

Neljännen täysosuman voitti nettipelaaja Kaustiselta, joka voitti Toto76-systeemillään 38 395,20 euroa.

Kuluvan vuoden suurin Toto-voitto on 216 840,75 euroa, joka meni espoolaiselle nettipelaajalle kesäkuun alussa.

Toto76 tulokset
23.6.2018
Härmä PowerPark

Toto76-1 11 Golda Paris / Jukka Torvinen, poissa 8
Toto76-2 8 A.T. Veeti / Juha Länsimäki
Toto76-3 6 Double Boost / Santtu Raitala
Toto76-4 14 Larvan Hurmos / Ari Moilanen, poissa 2,3
Toto76-5 12 Ypäjä Hereiam / Iikka Nurmonen, poissa 10
Toto76-6 4 Victory Bonsai / Marko Hakkarainen, poissa 7
Toto76-7 2 Costello / Risto Tupamäki

11-8-6-14-12-4-2

7 oikein 37 697,20 euroa
6 oikein 788,00 €

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.