OmaSp ja Yrittäjät valtakunnalliseen yhteistyöhön

”Sekä Yrittäjät että Oma Säästöpankki ovat lähellä ja läsnä ympäri Suomen. Monelle yrittäjälle on tärkeää saada henkilökohtaista palvelua. Palvelu toteutuu yrittäjän toiveiden mukaisissa asiointikanavissa, mahdollistaen yrittäjän yrityksen ja henkilökohtaisten pankkitarpeiden sovittamisen. Oma Säästöpankin toiminnan kulmakivi on, että asiakasta ymmärtävää palvelua saa nopeasti ja juuri silloin kun sitä tarvitsee. Olemme iloisia, että saamme Oma Säästöpankin valtakunnalliseksi yhteistyökumppaniksemme”, Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen sanoo.

Suomalainen Oma Säästöpankki Oyj on Suomen suurin säästöpankki. Se palvelee henkilö- ja yritysasiakkaitaan 35 konttorissa ja digitaalisten palvelukanavien kautta noin 330 asiantuntijan voimin.

”Tähtäämme pitkäaikaiseen ja tavoitteelliseen yhteistyöhön. Kummankin yhteinen päämäärä on taata suomalaisille pk-yrityksille mahdollisuuksia ja työkaluja taloudelliseen menestykseen ja turvata heidän sekä heidän perheidensä hyvinvointia. Yrittäjät ja heidän yrityksensä edustavat merkittävää osaa kasvavasta asiakaskunnastamme Suomessa. Oma Säästöpankissa henkilökohtainen asiantuntija huolehtii sekä yrittäjän että hänen perheensä asioista”, OmaSp:n toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi kertoo.

Yhteistyöhön liittyvistä Yrittäjien jäseneduista tarkemmin tietoa Suomen Yrittäjien sivustolta  https://www.yrittajat.fi/jasenedut/oma-saastopankki

Oma Säästöpankki Oyj on suomalainen Suomen suurin säästöpankki. Palvelemme ympäri maan 35 konttorissa ja digitaalisten kanavien kautta yli 150 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 330 asiantuntijan voimin. Vakavaraisen pankin kannattavuus on koko toimialan parhaimmistoa. Taseemme on 5,4 miljardia euroa. Oma Säästöpankki on listattu Nasdaq Helsingissä. Merkittävä osa henkilöstöä omistaa yhtiön osakkeita. Lupaamme tarjota paikkakunnan parasta pankkipalvelua kaikissa arjen raha-asioissa sekä konttoreissa että digitaalisissa palvelukanavissa. Lähellä ja läsnä omasp.fi

www.omasp.fi

Suomen Yrittäjät on jäsenmäärältään elinkeinoelämän suurin, 115 000 jäsenyrityksen keskusjärjestö, joka ajaa Suomen pienten ja keskisuurten yritysten asiaa. Jäsenyrityksistä 50 000 on työnantajayrittäjiä. Ne työllistävät yrittäjät mukaan lukien noin 660 000 henkilöä. Yrittäjäjärjestön toiminta rakentuu 383 paikallisyhdistyksestä, 20 aluejärjestöstä ja 58 toimialajärjestöstä.

www.yrittajat.fi

OmaSp ja Mandatum arvopaperien kaupankäyntipalveluissa yhteistyöhön29.4.2022 08:30:00 EEST | Tiedote

OmaSp ja Mandatum ovat sopineet arvopaperien kaupankäyntipalveluihin liittyvästä yhteistyöstä. OmaSp:n yhteistyö nykyisen arvo-osuustilien palveluntarjoajan Säästöpankkien Keskuspankki Suomi Oyj:n kanssa päättyy syksyn 2022 aikana, minkä jälkeen OmaSp luopuu arvo-osuustilien ja ulkomaisten osakkeiden säilytyksestä. Muutoksella ei ole vaikutusta OmaSp:n tarjoamiin rahasto- ja vakuutussijoituksiin, jotka jatkuvat ennallaan.

Vuosi 2021 oli OmaSp:lle ennätysvuosi kaikilla keskeisillä mittareilla7.2.2022 14:24:39 EET | Tiedote

OmaSp on tänään julkistanut tilinpäätöstiedotteensa ja järjestänyt tuloksestaan tiedotustilaisuuden. Vuosi 2021 oli kokonaisuudessaan OmaSp:lle vahvan kasvun vuosi ja kaikki keskeiset tunnusluvut nousivat uudelle ennätystasolle. Vuodesta toiseen jatkunut kannattava kasvu näkyy oman pääoman kertymänä, joka mahdollistaa investoinnit tulevaisuudessa ja entistä suuremman voitonjaon omistajille.