OmaSp kutsuu tilinpäätöstiedotteen webcast-lähetykseen 8.2.2021 klo 10

Oma Säästöpankki Oyj (OmaSp) julkaisee vuoden 2020 tilinpäätöstiedotteen maanantaina 8.2.2021 arviolta klo 8.30. Tilinpäätöstiedote on luettavissa julkistuksen jälkeen yhtiön internetsivuilla www.omasp.fi/sijoittajat

OmaSp järjestää vuoden 2020 tuloksesta tiedotustilaisuuden webcast-lähetyksenä 8.2.2021 klo 10 ja lähetystä voi seurata tästä linkistä ja myöhemmin tallenteena osoitteessa www.omasp.fi/sijoittajat

Tiedotustilaisuus on suomenkielinen ja siinä esiintyvät toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi ja talousjohtaja Sarianna Liiri. Sydämellisesti tervetuloa seuraamaan!

OmaSp järjestää englanninkielisiä puhelinkonferensseja erikseen sovittavina ajankohtina. Englanninkielisestä puhelinkonferenssista kiinnostuneita pyydetään olemaan yhteydessä johdon assistenttiin Essi Haloseen (essi.halonen@omasp.fi tai puhelimitse +358 44 265 1180) ajankohdan sopimiseksi.

Oma Säästöpankki Oyj on suomalainen Suomen suurin säästöpankki. Palvelemme ympäri maan 32 konttorissa ja digitaalisten kanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. Vakavaraisen pankin kannattavuus on koko toimialan parhaimmistoa. Taseemme on 4,4 miljardia euroa. Oma Säästöpankki on listattu Nasdaq Helsingissä. Merkittävä osa henkilöstöä omistaa yhtiön osakkeita. Lupaamme tarjota paikkakunnan parasta pankkipalvelua kaikissa arjen raha-asioissa sekä konttoreissa että digitaalisissa palvelukanavissa. Lähellä ja läsnä omasp.fi