Onnea se on epäonnikin – Sastamalaan 125 000 euron päävoitto

Sastamalalainen pelaaja käänsi epäonnen onneksi ja voitti Kaikki tai ei mitään -pelistä päävoiton täysin väärillä numeroilla.

Viime perjantaina 23.2. Mouhijärven Salessa pelatulla Kaikki tai ei mitään -rivillä oli veikattu kaikki numerot väärin. Peli oli pelattu euron panoksella, joten pelaaja voitti itselleen 125 000 euron päävoiton.

Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Danske Bankista tai tietyistä Veikkauksen pelisaleista.

Kaikki tai ei mitään -peli pähkinänkuoressa

• Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000.
  • Suurin mahdollinen voitto viiden euron enimmäispanoksella on 625 000 euroa.
  • Arvonta on joka päivä klo 21. Peliaikaa on klo 20.45 saakka.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3 000 000 euroa.
  • Täysosuman – ja täydellisen hudin – todennäköisyys on 1:1,35 miljoonaan.
  • Peliä voi pelata sekä myyntipisteissä että veikkaus.fi:ssä.
  • Ensimmäisen kerran Kaikki tai ei mitään -peli arvottiin perjantaina 13.1.2017.