Onnenapilalla 500 000 euroa Hyrynsalmelle – ”Ei tarvitse itse enää metsässä ryskää vaan voi pitää vapaata”

Kaikki tai ei mitään -pelin Onnenapila napsahti ensimmäistä kertaa täysosumaan ja toi 500 000 euron voiton nettipelaajalle Hyrynsalmelle viime viikolla (kierros 10/2019). Kaikki 12 oikein ja lisäksi vielä Onnenapilan saanut voittaja iloitsee voitosta erityisesti siksi, että se sattui hänelle ja lasten muodostamalle porukalle.

- Tämä voitto toteutti pitkäaikaisen haaveeni. On kyllä tavattoman onnekas tämä voitto. Elämässä on ollut epäonneakin riittämiin, joten tämä onnenpotku osui oikeaan, kertoo hämmästyksestään jo toipunut voittaja.

Onnea olikin pelissä tavanomaista suurempi määrä. Kaikki tai ei mitään -pelissä voittaa päävoiton, jos saa arvotuista 24 numerosta kaikki 12 oikein tai kaikki 12 väärin.
Hyrynsalmelaiselle voittajalle puoli miljoonaa tuli täysosumalla, koska kaikki 12 numeroa olivat oikein, ja vielä Onnenapilakin osui. Onnenapila nelinkertaisi 125 000 euron voiton 500 000 euroon.

- Mitään isompaa ei ole tarkoitus hankkia, vaan viettää enemmän vapaa-aikaa. Tarkoitus on nauttia vähän enemmän eläkepäivistä.

Hän on pelannut rahapelejä aina kohtuullisilla summilla. Lotto, Vikinglotto ja Eurojackpot ovat tuttuja, mutta Kaikki tai ei mitään -peli on kammennut vaivihkaa rinnalle.

Kun lauantain voitto selvisi, yöunet säilyivät, mutta ensi silmäyksellä ei voittaja onnenpotkuaan uskonut.

- Piti katsoa, mennä pois ja katsoa uudelleen useampaan kertaan, kertoo voittaja naurahtaen.

Kaikki tai ei mitään on suosinut Kainuuta

Kaikki tai ei mitään -peli esiteltiin tammikuussa 2017. Ensimmäinen arvonta oli 13. päivänä perjantaina.

Onnetar on suosinut Kainuuta, sillä pelin 640 000 euron tämänhetkinen ennätysvoitto (kaikki väärin) matkasi Paltamoon viime vuoden maaliskuussa. Toiseksi suurin 625 000 euron voitto (12 oikein) meni Lapualle Etelä-Pohjanmaalle viime vuoden tammikuussa. Hyrynsalmen 500 000 euron voitto on pelin historian kolmanneksi suurin.

250 000 euron voittoja on tullut tähän mennessä kuusi kappaletta ja 125 000 euron voittoja 39 kappaletta.

Toimituksille tiedoksi: Voittaja ei anna lisätietoja.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.