Onnensanat-nettiarvasta 200 000 euroa Tampereelle

Pelituuri jatkuu Tampereella. Tällä kertaa onnekas tamperelainen nettipelaaja voitti 13.7. Veikkauksen Onnensanat-nettiarvasta 200 000 euroa.

Veikkauksen asiakkaana hän saa rahat suoraan omalle tililleen.

Lyhyesti Onnensanat-nettiarvasta: Sanaristikkoon perustuva Onnensanat on yksi vanhimmista ja suosituimmista Veikkauksen nettiarvoista.

Pelissä yrität muodostaa löytämistäsi kirjaimista mahdollisimman monta kokonaista sanaa auki joko vaaka- tai pystysuuntaan. Lisäjännitystä tuo Bonussana.

Olympiavoittaja Iivo Niskasen hevonen yllätti Toto-pelaajat - PowerParkin juhannusraveista 150 000 euron voitto Keuruulle, 75 000 euroa Tampereelle ja 38 000 euroa Kaustiselle23.6.2018 19:25Tiedote

Härmän PowerParkin juhannusravien Toto76-kierroksella nähtiin yllätysvoittajia hiihdon olympiavoittajan Iivo Niskasen osaomistaman huippuravurin Victory Bonsain johdolla. Toto76-pelin täysosumilla voitettiin 150 000 Keuruulla, 75 000 euroa Tampereella ja 38 000 euroa Kaustisella. Kaikki voittajat olivat tehneet rivinsä Veikkaus.fi:ssä.