OP palaa yhteiseen edunvalvontapöytään

OP Ryhmä on tänään 19.6.2018 ilmoittanut hakevansa Finanssiala ry:n jäsenyyttä. OP on palaamassa yhteiseen edunvalvontapöytään 1.1.2019 alkaen. FA:n toimitusjohtaja Piia-Noora Kauppi pitää OP:n ratkaisua tervetulleena ja toivottuna.

”Finanssiala toivottaa OP:n tervetulleeksi yhteiseen pöytään vahvistamaan alan kilpailukykyä”, toteaa Finanssiala ry:n hallituksen puheenjohtaja Ari Kaperi Nordeasta.

Finanssiala ry:n toimitusjohtaja Piia-Noora Kauppi muistuttaa, että Suomen finanssialan edunvalvonta tapahtuu erityisesti Brysselissä ja Frankfurtissa. ”FA:lla on paras asiantuntemus ajaa alan etua EU:ssa. Laaja yhteistyö jäsenten kanssa auttaa tunnistamaan ennakoivasti, millaisia vaikutuksia uudella sääntelyllä on. Vahvalla yhteisellä edunvalvonnalla varmistamme, että suomalainen finanssiala pystyy tarjoamaan asiakkailleen parhaat mahdolliset palvelut”, Kauppi sanoo.

Lisätiedot:
FA:n hallituksen puheenjohtaja Ari Kaperi, puh. 09 5300 5936