Opas oman totuuden etsijöille

Aikamatka – Sielun reissukirja vie mielenkiintoiselle tutkimusmatkalle henkisyyteen. Se käsittelee suuria kysymyksiä, jotka ovat mietityttäneet ihmistä kautta aikojen. Mistä olemme tulleet maailmaan? Mitä meille tapahtuu, kun aika jättää meistä? Mikä on tehtävämme täällä?

Kuva: Elina Simonen

Kirjailija Inderjit Kaur Khalsa johdattaa lukijan uutuuskirjassaan sisäisen totuuden ja kaikkein suurimpien kysymysten äärelle. Oman kokemuksensa kautta hän avaa elämän ja kuoleman mysteeriä, kulkien lapsuutensa suomalaisista metsistä Yhdysvaltojen kautta Turkkiin. Eri uskonnot, jooga, meditaatio ja hengenheimolaiset auttavat löytämään vastauksia olemassaolon ihmeeseen. Miten olemme tulleet nykyiseen pisteeseen elämässämme? Ketkä ovat olleet tärkeimpiä opettajiamme ja tiennäyttäjiä? Miksi siirtymistä ajan tuolle puolen ei tarvitse pelätä?

Tämä ainutlaatuinen matkakertomus osoittaa, miten henkisyys on paljon muutakin kuin meditointia tai joogaamista. Se on pysyvä mielentila ja elämäntapa, jossa elämän mystiikka kulkee mukanamme joka hetki, kun vain opimme tunnistamaan sen. Inderjit Kaur Khalsa rohkaisee raottamaan sielun verhoa ja kysymään: millainen sinun matkakertomuksesi on?

Inderjit Kaur Khalsa on rakastettu joogaopettaja, elokuvaohjaaja, kirjailija, Helsingin kundaliinijoogakoulun perustaja ja äiti. Aikamatka – sielun reissukirja (Viisas Elämä) on Inderjitin neljäs julkaistu teos, joka jatkaa aiemmin ilmestyneiden kirjojen jalanjäljissä itsetutkiskelun, luovuuden ja meditaation teemoja käsitellen.

Inderjit Kaur Khalsa kertoo kirjastaan.

Arvostelukappaleet ja lisätietoa:

Kuva: Elina Simonen
Kannen kuva: Susanna Lendiera Kansi: Taivo Org

Terveesti tasapainossa13.1.2021 08:46:19 EET | Tiedote

Uutuuskirja Terveesti tasapainossa on psykologi Satu Lähteenkorvan käytännönläheinen kannanotto ihmisen epätasapainoon ja väsymykseen tässä ajassa. Yksilökeskeisyyden aikakausi on opettanut meille yksinpärjäämisen ihanteen ja sairastuttavan elämäntavan, joka on vihdoin alkanut murentua. On aika oppia tunnistamaan psykologiset ja fyysiset hälytyskellomme sekä itseemme kohdistuvat vaatimukset, jotta voimme tukea hyvinvointiamme ja estää uupumisen.

Kurkistus huippuvalmentajan pään sisälle9.12.2020 11:30:57 EET | Tiedote

Ilkka Koppelomäki on erittäin suosittu itsensä johtamisen valmentaja, kirjoittaja ja Uskalla innostua -yrityksen perustaja, joka on auttanut ihmisiä voimaan paremmin jo yli 10 vuoden ajan. Hänen uusin teoksensa Saa mitä haluat – Elämäsi kirja on jatkoa suursuosion saavuttaneelle Saa mitä haluat -oppaalle. Tämä arjen suunnittelukirja auttaa toteuttamaan tavoitteet ja pysäyttää tarkastelemaan sitä, mitä elämältä oikeasti haluaa ja miten siitä voi tehdä mielekästä. Se näyttää, miten huippuvalmentaja suunnittelee oman elämänsä ja miten se on meille kaikille mahdollista.