Opi vapauttamaan parantava voimasi

Uutuuskirja Eroon oireista avaa arkkitehti Maria Nordinin tietoisuustaitomenetelmän taustoja. Teos sisältää tutkimustietoa sekä opettaa lempeän Free to Heal® -menetelmän askel askeleelta. Metodi koostuu 12 askeleesta, jotka lisäävät terveyttä ja hyvinvointia. Sitä voi käyttää paranemisen tukena sekä tuomaan iloa ja energiaa elämään.
Kuva: Oona Louhivaara

Eroon oireista kertoo Maria Nordinin matkasta sairauksien kautta terveyteen, ja matkan varrella opittujen tietojen kokoamisesta harjoitusmenetelmäksi. Nordinin omat kokemukset moninaisista yliherkkyyksistä ja sairauksista johdattivat hänet tutkimaan luonnollisia tapoja tukea terveyttä. Kirjassa hän jakaa oppimansa asiat auttaakseen myös muita löytämään keinoja voida paremmin. Tekemällä harjoituksia saa tuloksia.

Menetelmä opettaa ottamaan kaikki tunteet ja tuntemukset vastaan sellaisina kuin ne ovat, kiittämään niistä ja hyväksymään ne. Vain sillä tavalla niistä voi päästä yli, sillä vastustus on kaiken kärsimyksen ydin… Vastustuksesta luopuminen ei muuta sairauttasi tai oireitasi, mutta se muuttaa vähitellen sinua, ja sitä kautta viesti saa mahdollisuuden tulla kuulluksi ja oireet mahdollisuuden poistua.”

Kirjassa käsitellään kattavasti muun muassa stressin vaikutusta hyvinvointiin, aivojen muokkautuvuutta, kehon omaa parantavaa voimaa sekä ajatusten ja tunteiden vaikutusta terveyteen.

Maria Nordin on arkkitehti, hyvinvointivalmentaja sekä Free to Heal© -menetelmän kehittäjä ja kolmen lapsen äiti. Nordin työskenteli 8 vuotta sisäilma-asiantuntijana, jolloin hän paneutui ympäristöyliherkkyyden mekanismiin. Nordin on kirjoittanut lähes 10 vuotta suosittua blogia, jossa hän on rikkonut tabuja ja pohtinut ihmisyyden kysymyksiä. Parannuttuaan monista sairauksista ja ympäristöyliherkkyydestä hän kehitti menetelmän, jota hän nyt opettaa verkkokursseillaan ja kirjassaan.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Maria Nordinin kirjaesittely

Arvostelukappaleet:

Kuva: Oona Louhivaara

Vallankumouksellista tietoa vaihdevuosista – Naisen aivot muuttuvat keski-iässä yhä vahvemmiksi20.3.2024 08:55:00 EET | Tiedote

Tiede osoittaa, että vaihdevuodet voivat olla naisen aivoille hyvinvointia edistävä vaihe. Kalifornian yliopiston neuropsykiatri Louann Brizendine kertoo uudessa teoksessaan Vaihdevuosien vallankumous – Aivojen hyvinvointi keski-iässä vaihdevuosien tuovan voimaa, iloa ja selkeyttä naisen elämään. Kirja tarjoaa tieteeseen pohjautuvia keinoja huolehtia aivojen hyvinvoinnista koko loppuelämän ajan.

Keski-ikä on otollinen aika kasvulle – omien vahvuuksien löytäminen luo iloa ja tasapainoa18.3.2024 08:55:00 EET | Tiedote

Marjo Rantanen kertoo uutuusteoksessaan Ansaitset parempaa – Näin löydät ilon, tasapainon ja sisäiset aarteesi (Viisas Elämä, 2024), miten voimme päästä eroon stressaavista tekijöistä elämässämme ja täydentää voimavarojamme entisestään iästä riippumatta. Teoksen lähtökohta on oppia tunnistamaan omia vahvuuksia, luontaisia taipumuksia ja kehittämiskohteita.