Opi vapauttamaan parantava voimasi

Uutuuskirja Eroon oireista avaa arkkitehti Maria Nordinin tietoisuustaitomenetelmän taustoja. Teos sisältää tutkimustietoa sekä opettaa lempeän Free to Heal® -menetelmän askel askeleelta. Metodi koostuu 12 askeleesta, jotka lisäävät terveyttä ja hyvinvointia. Sitä voi käyttää paranemisen tukena sekä tuomaan iloa ja energiaa elämään.

Kuva: Oona Louhivaara

Eroon oireista kertoo Maria Nordinin matkasta sairauksien kautta terveyteen, ja matkan varrella opittujen tietojen kokoamisesta harjoitusmenetelmäksi. Nordinin omat kokemukset moninaisista yliherkkyyksistä ja sairauksista johdattivat hänet tutkimaan luonnollisia tapoja tukea terveyttä. Kirjassa hän jakaa oppimansa asiat auttaakseen myös muita löytämään keinoja voida paremmin. Tekemällä harjoituksia saa tuloksia.

Menetelmä opettaa ottamaan kaikki tunteet ja tuntemukset vastaan sellaisina kuin ne ovat, kiittämään niistä ja hyväksymään ne. Vain sillä tavalla niistä voi päästä yli, sillä vastustus on kaiken kärsimyksen ydin… Vastustuksesta luopuminen ei muuta sairauttasi tai oireitasi, mutta se muuttaa vähitellen sinua, ja sitä kautta viesti saa mahdollisuuden tulla kuulluksi ja oireet mahdollisuuden poistua.”

Kirjassa käsitellään kattavasti muun muassa stressin vaikutusta hyvinvointiin, aivojen muokkautuvuutta, kehon omaa parantavaa voimaa sekä ajatusten ja tunteiden vaikutusta terveyteen.

Maria Nordin on arkkitehti, hyvinvointivalmentaja sekä Free to Heal© -menetelmän kehittäjä ja kolmen lapsen äiti. Nordin työskenteli 8 vuotta sisäilma-asiantuntijana, jolloin hän paneutui ympäristöyliherkkyyden mekanismiin. Nordin on kirjoittanut lähes 10 vuotta suosittua blogia, jossa hän on rikkonut tabuja ja pohtinut ihmisyyden kysymyksiä. Parannuttuaan monista sairauksista ja ympäristöyliherkkyydestä hän kehitti menetelmän, jota hän nyt opettaa verkkokursseillaan ja kirjassaan.

Maria Nordinin kirjaesittely

Arvostelukappaleet:

Kuva: Oona Louhivaara

Terveesti tasapainossa13.1.2021 08:46:19 EETTiedote

Uutuuskirja Terveesti tasapainossa on psykologi Satu Lähteenkorvan käytännönläheinen kannanotto ihmisen epätasapainoon ja väsymykseen tässä ajassa. Yksilökeskeisyyden aikakausi on opettanut meille yksinpärjäämisen ihanteen ja sairastuttavan elämäntavan, joka on vihdoin alkanut murentua. On aika oppia tunnistamaan psykologiset ja fyysiset hälytyskellomme sekä itseemme kohdistuvat vaatimukset, jotta voimme tukea hyvinvointiamme ja estää uupumisen.

Kurkistus huippuvalmentajan pään sisälle9.12.2020 11:30:57 EETTiedote

Ilkka Koppelomäki on erittäin suosittu itsensä johtamisen valmentaja, kirjoittaja ja Uskalla innostua -yrityksen perustaja, joka on auttanut ihmisiä voimaan paremmin jo yli 10 vuoden ajan. Hänen uusin teoksensa Saa mitä haluat – Elämäsi kirja on jatkoa suursuosion saavuttaneelle Saa mitä haluat -oppaalle. Tämä arjen suunnittelukirja auttaa toteuttamaan tavoitteet ja pysäyttää tarkastelemaan sitä, mitä elämältä oikeasti haluaa ja miten siitä voi tehdä mielekästä. Se näyttää, miten huippuvalmentaja suunnittelee oman elämänsä ja miten se on meille kaikille mahdollista.