Oral Hammaslääkärit laajentaa toimintaansa Savonlinnassa

Oral Hammaslääkärit Oyj laajentaa toimintaansa hankkimalla omistukseensa Hammaslääkäriasema Hampaiden Korjaamo Oy:n liiketoiminnan. Hammaslääkäriasema toimii osoitteessa Olavinkatu 30. Oralin uusin toimipiste Oral Savonlinna, Olavinkatu aloittaa toimintansa ketjussa 1.9.2017.

Oral Hammaslääkärit vahvistaa palvelutarjontaansa Savonlinnassa.

Hammaslääkäriasema Hampaiden Korjaamo Oy:n henkilökunta jatkaa potilastyötään normaalisti Oralissa. ”Tunsin Oralin ja sen hyvät toimintamallit jo ennestään. Jatkuva kliinisen työn ja palveluiden kehittäminen olivat avainasemassa myyntipäätöstä tehdessä”, kertoo aseman Oralille myynyt hammaslääkäri Dmitry Alexeev.

Hammaslääkäriketjun laajentaminen on osa Oralin strategiaa, jonka mukaisesti Oral hakee kasvua erityisesti suurista kaupungeista ja niiden vaikutusalueilta, kasvukeskuksista sekä paikalliset palvelut turvaavista aluekeskuksista. Oral-asemien sijainti on keskeinen, ja ne palvelevat asiakkaitaan kaikissa suun ja hampaiden terveyteen liittyvissä tarpeissa kattavasta perushammashoidosta vaativaan erikoishammashoitoon.

Martin Forss, toimitusjohtaja, puh. 040 779 6266
sähköpostiosoite on muotoa etunimi.sukunimi@oral.fi

Oral Hammaslääkärit vahvistaa palvelutarjontaansa Savonlinnassa.

Itätuulenkuja 10 A

Suomalainen Oral Hammaslääkärit Oyj (www.oral.fi) on valtakunnallisesti toimiva hammasterveyspalveluyhtiö, jonka työyhteisöön kuuluu yli 1300 alan ammattilaista. Yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli 81,4 miljoonaa euroa. Oral tarjoaa hammasterveyspalveluita yli 60 hammaslääkäriasemalla eri puolella Suomea. Konserniin kuuluu myös Oral Hammaslaboratorio Oy.

Oral Hammaslääkärit Oyj siirtyy CapMan Buyoutin hallinnoimien rahastojen ja muiden sijoittajien omistuksesta Colosseum Dental Groupin omistukseen6.10.2017 11:00Tiedote

Oral Hammaslääkärit Oyj:n (”Oral") omistus siirtyy CapMan Buyoutin hallinnoimien rahastojen ja muiden sijoittajien omistuksesta 5.10. allekirjoitetulla sopimuksella Colosseum Dental Groupin (”Colosseum”) omistukseen. Colosseum on sveitsiläispohjainen suunterveyden ja hammashoidon palveluihin keskittyvä yritys. Yrityskaupan ehtoja ei ole julkistettu.

Oral Hammaslääkärit Abp övergår från fonder förvaltade av CapMan Buyout samt andra investerarna till Colosseum Dental Groups ägo6.10.2017 11:00Tiedote

Oral Hammaslääkärit Abp (”Oral”) övergår från de fonder som förvaltas av CapMan Buyout samt andra investerarna till Colosseum Dental Groups (”Colosseum”) ägo genom ett avtal som undertecknats den 5 oktober. Colosseum är ett Schweizbaserat företag som fokuserar på tjänster inom munhälsa och tandvård. Villkoren för företagsaffären har inte offentliggjorts.