Oral Hammaslääkärit vahvistaa palvelutarjontaansa Kuusankoskella

Oral Hammaslääkärit Oyj laajentaa toimintaansa Kuusankoskella hankkimalla omistukseensa Kuusankosken Hammaslääkäriasema Oy:n. Hammaslääkäriasema toimii osoitteessa Valtakatu 25. Aseman toiminta siirtyy 1.6. alkaen Oral Kuusankoskelle, osoitteeseen Valtakatu 36.

Kuusankosken Hammaslääkäriasema Oy:n vastaanottotoiminta siirtyy Oral Hammaslääkärit Kuusankoskelle.

Kuusankosken Hammaslääkäriaseman Oralille myynyt hammaslääkäri Juha Ruuhijärvi ja muu hoitohenkilökunta jatkavat kliinistä työtään Oralissa. ”Haluamme päästä keskittymään potilastyöhömme, johon Oral tarjoaa parhaat mahdolliset edellytykset. Oral pystyy takamaan potilaille laadukkaat ja jatkuvasti kehittyvät palvelut myös tulevaisuudessa.”, kertoo hammaslääkäri Juha Ruuhijärvi myyntipäätöksensä taustoista.

Hammaslääkäriketjun laajentaminen on osa Oralin strategiaa, jonka mukaisesti Oral hakee kasvua erityisesti suurista kaupungeista ja niiden vaikutusalueilta, kasvukeskuksista sekä paikalliset palvelut turvaavista aluekeskuksista. Oral-asemien sijainti on keskeinen, ja ne palvelevat asiakkaitaan kaikissa suun ja hampaiden terveyteen liittyvissä tarpeissa kattavasta perushammashoidosta vaativaan erikoishammashoitoon.

Jarno Huurinainen
jarno.huurinainen@oral.fi

Oral Hammaslääkärit Oyj (www.oral.fi) on valtakunnallisesti toimiva suun terveydenhoitopalveluita tuottava yhtiö, jossa työskentelee yli 1300 alan ammattilaista. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 88,5 miljoonaa euroa. Oral toimii yli 60 toimipisteessä ympäri Suomea. Konserniin kuuluu myös Oral Hammaslaboratorio Oy.

Oral Hammaslääkärit Oyj:n omistaa Colosseum Dental Group. Sillä on yhteensä lähes 300 hammaslääkäriasemaa Suomessa, Iso-Britanniassa, Italiassa, Norjassa, Ruotsissa, Sveitsissä ja Tanskassa. Colosseum Dentalin omistaa pääomasijoittajayhtiö Jacobs Holding AG. Sen ainoa edunsaaja on kansainvälinen Jacobs Foundation -hyväntekeväisyyssäätiö, joka tukee lasten ja nuorten kehittymistä.

Kilpailu- ja kuluttajavirasto hyväksyi ehdollisena Tradekan ja Colosseum Dental Groupin Med Group -yrityskaupan13.7.2018 14:30Tiedote

Kilpailu- ja kuluttajavirasto (KKV) on hyväksynyt ehdollisena yrityskaupan, jossa Tradeka-Yhtiöt Oy ja Colosseum Dental Group AS ostavat Med Group Oy:n. Tradeka-Yhtiöt Oy ostaa Med Group Oy:n kotiin vietävät hoivapalvelut sekä ensihoidon ja julkisen terveydenhuollon palveluihin liittyvät toiminnot. Colosseum Dental Group hankkii Med Group Hammaslääkärit Oy:n ja sen yksityiset suun terveydenhuollon toiminnot. Colosseum Dental Group omistaa Suomessa myös Oral Hammaslääkärit Oyj:n. Med Groupin enemmistöomistaja on ollut pääomasijoittaja Adelis Equity Partners.