Oral Hammaslääkärit vahvistaa palvelutarjontaansa Turussa

Oral Hammaslääkärit Oyj laajentaa toimintaansa Turussa hankkimalla omistukseensa Hammaspisteen. Hammaslääkäriasema toimii Turussa osoitteessa Puutarhakatu 12. Oralin uusi toimipiste Oral Hammaslääkärit Turku, Hammaspiste aloittaa ketjussa 1.9.

Oral vahvistaa palvelutarjontaansa Turussa

Hammaspiste Turku on yksi Suomen suurimmista hammaslääkärikeskuksista, jonka palveluksessa toimii yli 40 suun terveydenhoidon ammattilaista. Hammaslääkäriaseman henkilökunta jatkaa kliinistä työtään Oralissa. ”Oral panostaa vahvasti kliinisen työn kehittämiseen, mikä takaa potilaillemme yhä laadukkaammat ja monipuolisemmat hammashoidon palvelut tulevaisuudessakin. Oralin toimivat tukipalvelut mahdollistavat meille ja aseman henkilöstölle keskittymisen potilastyöhömme” kertoo Hammaspisteen Oralille myyneistä hammaslääkäreistä Heikki Tursas myyntipäätöksen taustoista. Hammaspisteen pitkä historia, hyvä maine ja asiakaskanta luovat hyvän pohjan aseman toiminnan kehittämiselle osana Oral-ketjua.

Hammaslääkäriketjun laajentaminen on osa Oralin strategiaa, jonka mukaisesti Oral hakee kasvua erityisesti suurista kaupungeista ja niiden vaikutusalueilta, kasvukeskuksista sekä paikalliset palvelut turvaavista aluekeskuksista. Oral-asemien sijainti on keskeinen, ja ne palvelevat asiakkaitaan kaikissa suun ja hampaiden terveyteen liittyvissä tarpeissa kattavasta perushammashoidosta vaativaan erikoishammashoitoon.

Martin Forss

Martin Forss

sähköpostiosoite on muotoa etunimi.sukunimi@oral.fi

Oral vahvistaa palvelutarjontaansa Turussa

Suomalainen Oral Hammaslääkärit Oyj (www.oral.fi) on valtakunnallisesti toimiva hammasterveyspalveluyhtiö, jonka työyhteisöön kuuluu yli 1300 alan ammattilaista. Yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli 81,4 miljoonaa euroa. Oral tarjoaa hammasterveyspalveluita yli 60 hammaslääkäriasemalla eri puolella Suomea. Konserniin kuuluu myös Oral Hammaslaboratorio Oy.

Kilpailu- ja kuluttajavirasto hyväksyi ehdollisena Tradekan ja Colosseum Dental Groupin Med Group -yrityskaupan13.7.2018 14:30Tiedote

Kilpailu- ja kuluttajavirasto (KKV) on hyväksynyt ehdollisena yrityskaupan, jossa Tradeka-Yhtiöt Oy ja Colosseum Dental Group AS ostavat Med Group Oy:n. Tradeka-Yhtiöt Oy ostaa Med Group Oy:n kotiin vietävät hoivapalvelut sekä ensihoidon ja julkisen terveydenhuollon palveluihin liittyvät toiminnot. Colosseum Dental Group hankkii Med Group Hammaslääkärit Oy:n ja sen yksityiset suun terveydenhuollon toiminnot. Colosseum Dental Group omistaa Suomessa myös Oral Hammaslääkärit Oyj:n. Med Groupin enemmistöomistaja on ollut pääomasijoittaja Adelis Equity Partners.