Oranssi pensseli pyyhkii Espoon yli

Oranssi metrokampanja näkyy uusilla ja vanhoilla metroasemilla sekä Espoon kauppakeskuksissa metroliikenteen käynnistyessä Matinkylään. HSL:n mobiiliseutulipun saa sisäisen lipun hinnalla 18.11.–3.12.2017.

Länsimetroon pääsee tutustumaan parin viikon ajan mobiiliseutulipulla, joka on sisäisen lipun hintainen.

Oranssi teema ja kahden viikon kampanjatarjous vauhdittavat metroliikenteen käynnistymistä Matinkylään: HSL:n mobiiliseutulipun saa sisäisen lipun hinnalla. Tarjous on voimassa 18.11.–3.12.2017, ja se koskee HSL-mobiililippusovelluksella ostettavaa aikuisten seutukertalippua, myös yökertalippua. Mobiililippu veloitetaan korttimaksuna Visa- tai Mastercard-kortilta tai mobiilimaksuna puhelinlaskulla. Sovellus on ladattavissa maksutta sovelluskaupoista.
Oranssi metrokampanja näkyy uusilla ja vanhoilla metroasemilla sekä Ison Omenan, Ainoan ja Kampin kauppakeskuksissa. Kannattaa vilkaista Lauttasaaren metroaseman pääsisäänkäyntiä ja kauppakeskus Ison Omenan logoa avajaispäivänä.
Kampanjaan sisältyy myös lehti-ilmoittelua, radio- ja verkkomainontaa.

Asiakkuuspäällikkö Laura Sundell, 045 657 9608

Lataa
Lataa

HSL Helsingin seudun liikenne vastaa seudun joukkoliikenteen suunnittelusta ja tilaamisesta sekä Helsingin seudun liikennejärjestelmäsuunnitelman laatimisesta. Kuntayhtymässä on 380 työntekijää ja liikevaihto noin 700 milj. euroa vuodessa. HSL:n järjestämässä liikenteessä tehdään vuosittain noin 360 miljoonaa matkaa, mikä on 66 % kaikista Suomen joukkoliikennematkoista. Yhteystietoja medialle: www.hsl.fi/viestinta

Poikittaisliikenne paranee vuonna 2018, lisää liikennettä kasvaville alueille23.1.2018 13:20Tiedote

HSL:n liikenteen suurimmat muutokset vuonna 2018 tapahtuvat Pasilan tason poikittaisliikenteessä, Otaniemi–Tapiola-välin bussiliikenteessä, Herttoniemen alueen bussilinjastossa ja kasvavilla alueilla eri puolilla seutua. Nämä ja muut muutokset seudun joukkoliikenteessä sisältyvät HSL:n liikennöintisuunnitelmaan 2018–2019, jonka HSL:n hallitus hyväksyi linjan 71 muutoksia lukuun ottamatta tiistaina 23. tammikuuta.

HSL:n hallituksen päätöksiä 23.1.201723.1.2018 13:10Tiedote

Kokouksen esityslistan voi lukea täältä: http://hsl01.hosting.documenta.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting&id=2018502 Liikennöintisuunnitelma 2018-2019 Hallitus päätti hyväksyä liikennöintisuunnitelman 2018-2019:n muilta osin, mutta Helsingin linjaa 71 koskevat muutokset ja sen mahdolliset vaikutukset muihin linjoihin palautettiin uudelleen valmisteltaviksi. HSL laatii liikennöintisuunnitelman vuosittain. Siihen sisältyvät keskeisimmät reitti- ja palvelutasomuutokset, jotka tapahtuvat seuraavan ajovuoden aikana. Liikennöintisuunnitelma on voimassa tulevan kesäliikenteen alusta seuraavan vuoden talviliikenteen loppuun. Asiasta tiedotetaan erillisellä tiedotteella. Linkki esitykseen: http://hsl01.hosting.documenta.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2018502-2 Bussiliikenteen tarjouskilpailun 43/2018 järjestäminen Hallitus päätti järjestää bussiliikenteen tarjouskilpailun kohteissa 234 ja 235 niin, että tarjouskilpailu voidaan ratkaista hallituksessa huhtikuussa 2018. Kilpailutus koskee