Oranssi pensseli pyyhkii Espoon yli

Oranssi metrokampanja näkyy uusilla ja vanhoilla metroasemilla sekä Espoon kauppakeskuksissa metroliikenteen käynnistyessä Matinkylään. HSL:n mobiiliseutulipun saa sisäisen lipun hinnalla 18.11.–3.12.2017.

Länsimetroon pääsee tutustumaan parin viikon ajan mobiiliseutulipulla, joka on sisäisen lipun hintainen.

Oranssi teema ja kahden viikon kampanjatarjous vauhdittavat metroliikenteen käynnistymistä Matinkylään: HSL:n mobiiliseutulipun saa sisäisen lipun hinnalla. Tarjous on voimassa 18.11.–3.12.2017, ja se koskee HSL-mobiililippusovelluksella ostettavaa aikuisten seutukertalippua, myös yökertalippua. Mobiililippu veloitetaan korttimaksuna Visa- tai Mastercard-kortilta tai mobiilimaksuna puhelinlaskulla. Sovellus on ladattavissa maksutta sovelluskaupoista.
Oranssi metrokampanja näkyy uusilla ja vanhoilla metroasemilla sekä Ison Omenan, Ainoan ja Kampin kauppakeskuksissa. Kannattaa vilkaista Lauttasaaren metroaseman pääsisäänkäyntiä ja kauppakeskus Ison Omenan logoa avajaispäivänä.
Kampanjaan sisältyy myös lehti-ilmoittelua, radio- ja verkkomainontaa.

Asiakkuuspäällikkö Laura Sundell, 045 657 9608

Lataa
Lataa

HSL Helsingin seudun liikenne vastaa seudun joukkoliikenteen suunnittelusta ja tilaamisesta sekä Helsingin seudun liikennejärjestelmäsuunnitelman laatimisesta. Kuntayhtymässä on 380 työntekijää ja liikevaihto noin 700 milj. euroa vuodessa. HSL:n järjestämässä liikenteessä tehdään vuosittain noin 360 miljoonaa matkaa, mikä on 66 % kaikista Suomen joukkoliikennematkoista. Yhteystietoja medialle: www.hsl.fi/viestinta