Vizeum

Oras valitsi Vizeumin mediatoimistokseen: ”Näkyvyys päämarkkinoilla kasvanut”

Oras on valinnut mediatoimisto Vizeumin markkinointiviestinnän kumppanikseen. Oras etsi mediatoimistoa, jolla on laaja kansainvälinen ja vahva paikallinen verkosto, korkeatasoinen media- ja kohderyhmäosaaminen, laaja palvelutarjoama, laadukas palvelu ja hyvä maine.

Oras-brändin päämarkkinat ovat Suomi ja muut Pohjoismaat ja Vizeum valikoitui kumppaniksi muun muassa yhteistyön tuomien synergiaetujen vuoksi.

- Meille tärkeää on, että yhden toimiston kautta voimme kattaa strategisen mediasuunnittelun ja ostot kaikilla päämarkkinoillamme. Yhteisen suunnittelun ja paikallisen osaamisen kautta voimme varmistua brändimme ja kampanjoidemme parhaasta mahdollisesta näkyvyydestä kussakin kohdemaassa, Oras-brändin markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Maria Kuivamäki toteaa.

Kuivamäki kertoo yhteistyön Vizeumin kanssa sujuneen jo erinomaisesti.

- Sekä paikallisen että pohjoismaisen tason palvelu on erittäin nopeaa, asiantuntevaa ja asiakasta ymmärtävää. Vizeum on saanut nopeasti kiinni tavoitteistamme ja kohderyhmistämme. Takana on kevään onnistunut keittiöhanakampanja, jolla brändin näkyvyyttä ja keittiöhanojen myyntiä saatiin kasvatettua tuntuvasti ja syksyllä jatketaan suihku-uutuuksien kampanjoinnilla.

Vizeumin laajan verkoston kautta yhteistyötä on mahdollista tulevaisuudessa laajentaa myös muihin maihin sekä Vizeumin emoyhtiön Dentsu Aegis Networkin kautta muihin palveluihin, kuten mainosmateriaaleihin ja sisällöntuotantoihin.

Oraksen markkinointiviestinnän fokus on nyt ja tulevaisuudessa vahvasti digitaalisissa kanavissa.

- Oras on suomalainen instituutio ja äärimmäisen mielenkiintoinen brändi, siksi olemme äärimmäisen ylpeitä ja innoissamme päästessämme yhteistyöhön heidän kanssaan. Oraksen brändilupauksena on tehdä elämisestä parempaa. Me puolestamme haluamme auttaa Orasta tekemään parempaa markkinointiviestintää, Vizeumin toimitusjohtaja Jarkko Jokinen kertoo.

Maria Kuivamäki, Oras
Manager, Marketing & Communications, Oras Brand
Puh +358 50 5706106
Sähköposti maria.kuivamaki@oras.com

Jarkko Jokinen, Vizeum
Puh +358 50 340 6085
Sähköposti jarkko.jokinen@vizeum.com

Eteläesplanadi 2

Oras

Oras Group on vahva eurooppalainen talotekniikan vesikalustetoimittaja: markkinajohtaja Pohjoismaissa ja johtava yritys Manner-Euroopassa. Yrityksen tehtävä on tehdä veden käytöstä helppoa sekä ympäristöä säästävää ja sen visiona on tulla kehittyneiden vesikalusteiden eurooppalaiseksi markkinajohtajaksi. Oras Groupilla on kaksi vahvaa brändiä, Oras ja Hansa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Raumalla ja tehtaat sijaitsevat Raumalla, Saksan Burglengenfeldissä, Tšekin Kralovicessa ja Puolan Olesnossa. Konsernin palveluksessa työskentelee noin 1 400 ihmistä kahdessakymmenessä maassa. Oras Groupin omistaa perheyhtiö, teollinen omistaja Oras Invest.

Vizeum

Vizeum on globaali mediatoimistoketju. Vizeumin asiakkaita ovat muun muassa Neste, Mondalez ja Ruokakesko.

Vizeum on osa Dentsu Aegis Networkia. Yhtiö toimii 145 maassa yli 40 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 200 osaajaa yhdeksässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä data- ja analytiikkayksikkö DDS.

Dentsu Aegis Networkin asiakkaita ovat muun muassa Fiskars, Elisa, The Coca-Cola Company, Finnair ja Arla.