Organon lanseeraa uuden naisten terveysalan yhtiön

Organon (NYSE: OGN) on tänään aloittanut toimintansa ensimmäisenä maailmanlaajuisena terveysalan yrityksenä, jolla on ainutlaatuinen visio: tehdä jokaisesta naisesta parempi ja terveempi joka päivä. Enemmistöisesti naisista koostuvalla johtoryhmällä varustetun yhtiön pääkonttori sijaitsee Yhdysvalloissa, ja sillä on toimistoja eri puolilla maailmaa, muun muassa Kööpenhaminassa, Espoossa, Oslossa ja Tukholmassa. Organonilla on yli 60 tuotetta kansainvälisellä jalansijalla, joka palvelee ihmisiä yli 140 maassa, ja lähes 80 prosenttia sen noin 6,5 miljardin dollarin vuosituloista syntyy Yhdysvaltojen ulkopuolella.

"On jännittävää päästä johtamaan uutta ja elinvoimaista yritystä, jolla on näin vahva päämäärä: sitoutuminen naisten terveydentilan parantamiseen", sanoo Simon Nicholson, Organon UK&ENI Clusterin (Iso-Britannia, Irlanti, Israel, Ruotsi, Tanska, Norja, Suomi, Latvia, Liettua, Viro ja Islanti) toimitusjohtaja. "Uudet yritysostot ja kumppanuudet auttavat Organonia laajentamaan toimintaansa ehkäisyvälineisiin ja hedelmällisyyteen liittyvien vahvuuksiemme ulkopuolelle ja vastaamaan naisten terveystarpeisiin kaikissa elämänvaiheissa. Tätä vauhdittavat uudistettu keskittyminen naisten terveysvalikoimaamme, uudet biosimilaarilainsäädännön lanseeraukset ja uusi energia, joka on sijoitettu luotettavien iho-, kipu-, hengitystie- ja sydän- sekä8 verisuonitautien tuotemerkkien taakse."

"Vahvuutemme tulee lääkkeidemme ja ratkaisujemme lisäksi Organonin perustajista koostuvasta monipuolisesta tiimistä, jonka olemme keränneet käynnistämään tämän ainutlaatuisen yrityksen. Olemme kaikki henkilökohtaisesti panostaneet tähän tilaisuuteen, ja sillä, mitä teemme, on todella merkitystä."

Monipuolinen salkku edistää kestävää kasvua: Organon tutkii uusia mahdollisuuksia ja kumppanuuksia kolmessa pääpilarissaan: naisten terveys, biosimilaarit ja vakiintuneet tuotemerkit:

• Naisten terveys: Organonilla on oma tiimi, joka keskittyy ehkäisy- ja hedelmällisyystuotteiden saatavuuden parantamiseen, sekä kattava koulutusohjelma, jonka tarkoituksena on auttaa naisia ja terveydenhuollon ammattilaisia ymmärtämään, millaisia vaihtoehtoja heillä on käytettävissään. Siirtyminen pitkävaikutteisiin palautuviin ehkäisyvalmisteisiin jatkuu, ja suuret hedelmällisyysmarkkinat, joilla on vielä käyttämätöntä potentiaalia, johtuvat väestörakenteen muutoksesta.
  • Biosimilaarit: Tämä on dynaaminen markkina-alue, jolla on useita lanseerausmahdollisuuksia tulevina vuosina. Tämä on keskeinen kasvualue, jolla on potentiaalia tuottaa arvoa sekä Organonille, terveydenhuoltojärjestelmille että potilaille Tanskassa, Suomessa, Norjassa ja Ruotsissa.
  • Vakiintuneet tuotemerkit: Vakiintuneiden tuotemerkkien salkku elvytetään, jotta voidaan maksimoida markkinajohtavien, tunnettujen tuotemerkkien käyttö, jotka kattavat keskeiset terapia-alueet, kuten sydän- ja verisuonitautien, hengityselinten, kivun, luuston ja ihotautien hoidon.

Naiset keskiössä: Organonin lähestymistapa innovointiin: Tavoitteena on löytää ja kehittää naisten terveydenhuoltovaihtoehtoja, joiden avulla he voivat elää parasta elämäänsä joka päivä.

Yhtiön laajat maailmanlaajuiset valmiudet kliinisen kehittämisen ja potilasturvallisuuden, sääntelyn ja lääketieteellisten asioiden alalla antavat sille hyvät mahdollisuudet tunnistaa lupaavia lääkkeitä, diagnostiikkaa ja laitteita, joilla on parhaat mahdollisuudet vaikuttaa naisten terveyteen.

"Naisten on aivan liian pitkään käsketty hyväksyä monet yleiset sairaudet, kuten runsaat, kivuliaat ja epäsäännölliset kuukautisvuodot, inkontinenssi ja vaihdevuodet", sanoo Jennifer Olovson, Pohjoismaiden liiketoimintayksikön johtaja, Organon UK&ENI. "Organonin tehtävänä on muuttaa tämä. Uskomme, että tunnistamalla sairaudet aikaisemmin ja muuttamalla sairauksien tai terveydentilojen kulkua voimme parantaa naisten elämänlaatua heidän elämänsä kaikissa vaiheissa."

Ensimmäisen kaupankäyntipäivän kunniaksi Organon keräsi satoja ääniä eri puolilta maailmaa luodakseen New Yorkin pörssin ulkopuolelle multimediainstallaation "Wall of Voices", joka symboloi Organonin sitoutumista naisten tarpeiden ja haasteiden kuuntelemiseen. "Wall of Voices" jakaa voimakkaita näkökulmia, ääniä ja kuvia naisista, jotka tuovat esiin heille tärkeitä terveysasioita.

"Wall of Voices" -installaatio on saatavilla osoitteessa HereForHerHealth.com. Naiset ympäri maailmaa voivat lisätä äänensä ottamalla mikrofonin HereForHerHealth.com-sivustolla.

Jos haluat lisätietoja Organonista, käy osoitteessa organon.com.

Organonista

Organon (NYSE: OGN) on maailmanlaajuinen terveydenhuoltoalan yritys, joka on perustettu Merckistä irtautuneena ja joka keskittyy parantamaan naisten terveyttä koko elämänsä ajan. Täällä naisen terveyttä varten yhtiöllä on yli 60 lääkettä ja tuotetta useilla terapeuttisilla alueilla. Organonin lisääntymisterveysportfolion johdolla yhdessä laajenevan biosimilaariliiketoiminnan ja vakiintuneiden lääkkeiden vakaan franchisingin kanssa Organonin tuotteet tuottavat vahvaa kassavirtaa, joka tukee investointeja tuleviin kasvumahdollisuuksiin naisten terveyden alalla, mukaan lukien liiketoiminnan kehittäminen. Lisäksi Organon etsii mahdollisuuksia tehdä yhteistyötä sellaisten biolääketieteellisten innovaattoreiden kanssa, jotka haluavat kaupallistaa tuotteitaan hyödyntämällä sen laajuutta ja läsnäoloa nopeasti kasvavilla kansainvälisillä markkinoilla.

Organonilla on maailmanlaajuinen toiminta-alue, jolla on merkittävä mittakaava ja maantieteellinen ulottuvuus, maailmanluokan kaupalliset valmiudet sekä noin 9 000 työntekijää, ja sen pääkonttori sijaitsee Jersey Cityssä, New Jerseyssä.

Lisätietoja saat osoitteesta www.organon.com ja LinkedInissä sekä Instagramissa.

Organon & Co:n, Jersey City, N.J., USA, tulevaisuutta koskeva lausunto

Tämä Organon & Co:n, Jersey City, N.J., USA (jäljempänä "yhtiö") uutistiedote saattaa sisältää "tulevaisuutta koskevia lausumia" Yhdysvaltain vuoden 1995 Private Securities Litigation Reform Act -lain safe harbor -säännösten tarkoittamalla tavalla. Nämä lausumat perustuvat yhtiön johdon tämänhetkisiin uskomuksiin ja odotuksiin, ja niihin liittyy merkittäviä riskejä ja epävarmuustekijöitä. Jos taustalla olevat oletukset osoittautuvat virheellisiksi tai riskit tai epävarmuustekijät toteutuvat, todelliset tulokset voivat poiketa olennaisesti tulevaisuutta koskevissa lausumissa esitetyistä tuloksista.

Riskejä ja epävarmuustekijöitä ovat muun muassa seuraavat: toimialan yleiset olosuhteet ja kilpailu, yleiset taloudelliset tekijät, mukaan lukien korkojen ja valuuttakurssien vaihtelut, äskettäisen maailmanlaajuisen uuden koronavirustautiepidemian (COVID-19) vaikutus, lääketeollisuuden sääntelyn ja terveydenhuoltolainsäädännön vaikutus Yhdysvalloissa ja kansainvälisesti, terveydenhuollon kustannusten hillitsemiseen tähtäävät maailmanlaajuiset suuntaukset, teknologinen kehitys, uudet tuotteet ja kilpailijoiden saamat patentit; uusien tuotteiden kehittämiseen liittyvät haasteet, mukaan lukien viranomaishyväksynnän saaminen; yhtiön kyky ennustaa tarkasti tulevia markkinaolosuhteita; valmistusvaikeudet tai -viiveet; kansainvälisten talouksien taloudellinen epävakaus ja valtion riskinotto; riippuvuus yhtiön patenttien ja muiden innovatiivisten tuotteiden suojausten tehokkuudesta; ja altistuminen oikeudenkäynneille, mukaan lukien patenttioikeudenkäynnit, ja/tai viranomaiskanteille.

Yhtiö ei sitoudu päivittämään julkisesti mitään tulevaisuutta koskevia lausumia uusien tietojen, tulevien tapahtumien tai muiden seikkojen perusteella. Muita tekijöitä, jotka voivat aiheuttaa sen, että tulokset poikkeavat olennaisesti tulevaisuutta koskevissa lausumissa kuvatuista, on saatavilla yhtiön Securities and Exchange Commissionille (SEC) toimittamissa asiakirjoissa, jotka ovat saatavilla SEC:n Internet-sivuilla (www.sec.gov).

Tämän ilmoituksen alkuperäiskielinen versio on tekstin ainoa virallinen versio. Käännös on tarjolla vain lukijan mukavuuden vuoksi, ja sitä tulee verrata alkuperäiskieliseen versioon, joka on ainoa oikeudellisesti todistusvoimainen teksti.

Media Contact:

Priya Lakhani-Quiling

Priya.lakhani-quiling@organon.com

Puh: +44 (0) 7957 234632 / +44 (0) 7812 743 644

Walton Enters the Single-Family Build-to-Rent Market Using its 81,000 Acre Land Portfolio Throughout the U.S.23.6.2021 16:18:00 EEST | Press release

Walton Global Holdings has launched a build-to-rent (BTR) line of business that will leverage its more than 81,000 acres of land assets throughout the U.S. to create near-term opportunities for single-family home rental developments. Walton is a global real estate investment and land asset management company with US$3.4 billion under management making the company one of the largest pure-play residential landowners in North America. The launch of Walton’s BTR business provides the company with an immediate competitive advantage during a time when established land parcels are hard to come by for many organizations in this market. Walton’s core products have been pre-development land and land development for more than 42 years. Through its core business, Walton specializes in land acquisition to zoning and entitlements partnering with top national homebuilders throughout the U.S. Walton has already identified 17 near-term opportunities and is in advanced negotiations with a select group o

A European Leader in Retail for Automotive Launches Its Data Exchange Platform Powered by Dawex23.6.2021 16:00:00 EEST | Press release

Dawex, the leading data exchange and data marketplace technology company, today announced a European leader in retail for automotive has chosen Dawex technology to deploy its Data Exchange Platform to distribute, exchange and commercialize data products securely, in compliance with regulations. Relying on Dawex technology, the Data Exchange facilitates access to data products, accelerates data circulation and monetization, and orchestrates a data ecosystem. This data hub enables the entire sector to propose new services, improve productivity and efficiency, mitigate risk, and generate new revenue streams. Our customer’s Data Marketplace empowers participating organizations to build strong data partnerships where data providers and data acquirers benefit from the appropriate governance models to ensure participants remain in full control over the data they share, with whom they share it with, and for which usage. Dawex Data Exchange technology brings the technical, contractual, financia

Sevan Named Great Place to Work® 8 Years in a Row23.6.2021 16:00:00 EEST | Press release

For the eighth year in a row, Sevan Multi-Site Solutions, Inc. (Sevan), a leader in delivering innovative design, program management, construction services and data analytics to organizations with multiple sites, has been recognized as a Great Place to Work®. “Sevan’s culture focuses on people first, which is evident in our renewed status as a Great Place to Work®,” said Jim Evans, President and CEO of Sevan. “Our people are the heart and soul of our business, and their passion for excellence is the reason for our continued success with our clients.” This year a record 92% of Sevan’s team members participated in the Great Place to Work® survey, and over 90% surveyed say Sevan is a great place to work. These team members also say Sevan’s management is honest and ethical, the company contributes positively to the community and that Sevan is an organization they are proud to work for. “Certified companies put employees first,” said Michael C. Bush, CEO at Great Place to Work. “Thriving em

IDEMIA Brings Boarding Security to Los Angeles International Airport (LAX)23.6.2021 16:00:00 EEST | Press release

IDEMIA is facilitating a facial recognition system to help U.S. Customs and Border Protection (CBP) increase air passengers’ security and border control at Los Angeles International Airport (LAX), one of the busiest airports in the world. The technology has been deployed in LAX’s new West Gates at Tom Bradley International Terminal and is a one-stop safety solution for passengers, airlines, and airports alike. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20210623005420/en/ (Photo: Business Wire) The deployment is part of a contract awarded by Los Angeles World Airports (LAWA) to EASIER, a leader in e-gate technology. In alignment with protection measures defined by the U.S. Congress, passengers will now get to experience a faster, more accurate, and touchless boarding experience. LAX is just one of multiple airports where IDEMIA’s facial recognition technology is deployed in conjunction with CBP and an example of the long-te