Original Sokos Hotel Wiklund avataan

Original Sokos Hotel Wiklundin uudistus on valmistunut ja hotelli avaa ovensa perjantaina 1.3.2019.

- Original Sokos Hotel Wiklund tuo Turun hotellimarkkinaan odotetun piristysruiskeen. Se on ensimmäinen ja ainoa hotelli Turussa, jonka kanssa saman katon alta löytyy kattava kirjo palveluita useista ravintoloista, shoppailuun, viihtymiseen ja hemmotteluhoitoihin. Lisäksi hotelli sijaitsee aivan kaupungin sydämessä ja lähellä tapahtumia. Hotelli onkin erinomainen vaihtoehto kaupunkikulttuuria rakastavalle urbaanille ihmiselle, joka arvostaa tapahtumarikasta elämää keskellä kaupunkia, toteaa hotellinjohtaja Tarja Jalonen Original Sokos Hotel Wiklundilta.

Hotellin huonemäärä lähes kaksinkertaistui 112 huoneeseen viime syksynä alkaneen uudistuksen yhteydessä. Nämä harmonisin sävyin sisustetut huoneet tuovat vastapainoa kaupungin sykkeelle. Hotellin erikoisuutena on lisäksi neljä huonetta, jotka voidaan väliovien ansiosta yhdistää yhdeksi isoksi kokonaisuudeksi. Yhteensä yhdessä isossa tilassa majoittuu samanaikaisesti jopa 22 henkilön porukka.

- Vieraamme viihtyvät varmasti myös uudenlaisessa cowork-tilassa hotellin kolmannessa kerroksessa.Tila on hotelliasukkaiden käytössä ja sinne on helppo tulla ja viihtyä niin työn merkeissä kuin ystävienkin kanssa. Lisäksi meille valmistuu kevään aikana uudenlaisia kokoontumistiloja, jotka tarjoavat puitteet rentoihin ja inspiroiviin tapaamisiin, Jalonen jatkaa.

Hotellin vastaanottopalvelut löytyvät Coffee House Wiklundin yhteydestä. Lisäksi Wiklundin uudet ravintolat - italiaistyyppinen Trattoria, sosiaalisten kohtaamisten VENN, helposti lähestyttävä Rapido ja monelle jo tuttu Coffee House sekä vapusta eteenpäin myös Turun oma kattobaari Walo Rooftop Bar - ovat hotellivieraiden käytössä.

Turun Osuuskaupalla on käynnissä ennätyksellinen yli 100 miljoonan euron investointiohjelma Varsinais-Suomessa. Kaikilla toimialoilla tehtävät investoinnit ulottuvat vuoteen 2020 asti. Matkailu- ja ravitsemiskaupassa investointeihin lukeutuvat Original Sokos Hotel Wiklundin uudistuksen lisäksi Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneen uudistus, uuden Original Sokos Hotel Kupittaan rakentaminen sekä Radisson Blu Marina Palace Hotelin laajennuksen suunnittelu.

Original Sokos Hotel Wiklund, hotellinjohtaja Tarja Jalonen, puh. 010 764 5011

Sokos Hotels on jakautunut kolmeen erilaiseen hotellityyppiin tarjotakseen yksilöllisiä hotellielämyksiä kaikille. Original-hotelli on sydämeltään suomalainen, tuttu ja turvallinen. Break-hotelli on paljon kaivattu tauko ja osa rentouttavaa tai aktiivista irtiottoa arjen keskellä. Solo-hotelli on joko klassikko tai syntyy sellaiseksi. Jokaisella Sololla on oma ainutlaatuinen luonne ja persoona. Sokos Hotels on Suomen vastuullisin, luotetuin ja arvostetuin hotelliketju. www.sokoshotels.fi

TOK on yli 158 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.

Lähes 29 000 ääntä Turun Osuuskaupan edustajiston vaaleissa – noin puolet valituksi tulleista uusia jäseniä15.4.2024 11:37:15 EEST | Tiedote

Turun Osuuskaupan edustajistoon on valittu 60 uutta jäsentä, jotka huolehtivat, että osuuskaupan alueellista roolia, palveluita ja etuja kehitetään omistajien toiveita kuunnellen. Turun Osuuskaupan edustajiston vaaleissa annettiin yhteensä 28 872 ääntä, mikä on 384 enemmän kuin edellisissä vaaleissa. Äänioikeuttaan käytti 16,6 prosenttia jäsenistä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa ja niiden omistama Suomen osuuskauppojen keskuskunta eli SOK. Tänä keväänä edustajiston vaalit pidetään kymmenessä alueosuuskaupassa. - Osuuskauppavaalit kiinnostivat mukavasti Turun Osuuskaupan asiakasomistajia. Tästä kertoo sekin, että saimme edustajistoon yhteensä 31 uutta jäsentä. Iso kiitos kaikille äänestäneille, sanoo Turun Osuuskaupan asiakkuuspäällikkö Anna Sainio. Yhteensä osuuskaupan edustajiston vaaleissa oli ehdolla 365 jäsentä. Osuuskaupan edustajistoon tuli valituksi yhteensä 60 henkilöä, joista 34 oli naisia ja 26 miehiä. Uusia edustajiston jäseniä on joukossa 31. Valittujen keski-ikä

Turun Osuuskauppa valmistautuu tulevaisuuden kiinteistöhankkeisiin - Anniina Savisalo hankekehityspäälliköksi Turun Osuuskauppaan12.4.2024 15:42:21 EEST | Tiedote

Arkkitehti Anniina Savisalo on nimitetty Turun Osuuskauppaan hankekehityspäälliköksi 8.4.2024 alkaen. Savisalo vastaa yhdessä kiinteistöjohtaja Janne Alhon kanssa uusien ja vanhojen liikepaikkojen kaavoitus-, kiinteistökehitys- ja hankekehitysprojekteista. Savisalolla on pitkä kokemus hankeprojektien suunnittelijana ja vetäjänä. Viimeksi hän toiminut suunnittelupäällikkönä Turun Teknologiakiinteistöt Oy:ssä. Turun Osuuskauppa on investoinut toimipaikkaverkostonsa kehittämiseen noin 200 M€ viimeisen viiden vuoden aikana ja jatkaa samanlaisella investointiohjelmalla myös tulevaisuudessa. - Meillä on parhaillaan meneillään lukuisia kaava- ja kiinteistökehityshankkeita. Lisäksi tulossa on uusia market- ja hotelliuudistuksia. Myös Wiklundin korttelin kehittäminen ja Turun kaupungin kanssa yhteinen innovaatiokumppanuus raitiotien pysäkkien kaupallisiin mahdollisuuksiin on valmisteilla. On hienoa saada Anniina meidän tiimiimme. Hän tuo juuri sellaista osaamista ja asiantuntemusta, joita näiss