Original Sokos Hotel Wiklund avataan

Original Sokos Hotel Wiklundin uudistus on valmistunut ja hotelli avaa ovensa perjantaina 1.3.2019.

- Original Sokos Hotel Wiklund tuo Turun hotellimarkkinaan odotetun piristysruiskeen. Se on ensimmäinen ja ainoa hotelli Turussa, jonka kanssa saman katon alta löytyy kattava kirjo palveluita useista ravintoloista, shoppailuun, viihtymiseen ja hemmotteluhoitoihin. Lisäksi hotelli sijaitsee aivan kaupungin sydämessä ja lähellä tapahtumia. Hotelli onkin erinomainen vaihtoehto kaupunkikulttuuria rakastavalle urbaanille ihmiselle, joka arvostaa tapahtumarikasta elämää keskellä kaupunkia, toteaa hotellinjohtaja Tarja Jalonen Original Sokos Hotel Wiklundilta.

Hotellin huonemäärä lähes kaksinkertaistui 112 huoneeseen viime syksynä alkaneen uudistuksen yhteydessä. Nämä harmonisin sävyin sisustetut huoneet tuovat vastapainoa kaupungin sykkeelle. Hotellin erikoisuutena on lisäksi neljä huonetta, jotka voidaan väliovien ansiosta yhdistää yhdeksi isoksi kokonaisuudeksi. Yhteensä yhdessä isossa tilassa majoittuu samanaikaisesti jopa 22 henkilön porukka.

- Vieraamme viihtyvät varmasti myös uudenlaisessa cowork-tilassa hotellin kolmannessa kerroksessa.Tila on hotelliasukkaiden käytössä ja sinne on helppo tulla ja viihtyä niin työn merkeissä kuin ystävienkin kanssa. Lisäksi meille valmistuu kevään aikana uudenlaisia kokoontumistiloja, jotka tarjoavat puitteet rentoihin ja inspiroiviin tapaamisiin, Jalonen jatkaa.

Hotellin vastaanottopalvelut löytyvät Coffee House Wiklundin yhteydestä. Lisäksi Wiklundin uudet ravintolat - italiaistyyppinen Trattoria, sosiaalisten kohtaamisten VENN, helposti lähestyttävä Rapido ja monelle jo tuttu Coffee House sekä vapusta eteenpäin myös Turun oma kattobaari Walo Rooftop Bar - ovat hotellivieraiden käytössä.

Turun Osuuskaupalla on käynnissä ennätyksellinen yli 100 miljoonan euron investointiohjelma Varsinais-Suomessa. Kaikilla toimialoilla tehtävät investoinnit ulottuvat vuoteen 2020 asti. Matkailu- ja ravitsemiskaupassa investointeihin lukeutuvat Original Sokos Hotel Wiklundin uudistuksen lisäksi Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneen uudistus, uuden Original Sokos Hotel Kupittaan rakentaminen sekä Radisson Blu Marina Palace Hotelin laajennuksen suunnittelu.

Original Sokos Hotel Wiklund, hotellinjohtaja Tarja Jalonen, puh. 010 764 5011

Sokos Hotels on jakautunut kolmeen erilaiseen hotellityyppiin tarjotakseen yksilöllisiä hotellielämyksiä kaikille. Original-hotelli on sydämeltään suomalainen, tuttu ja turvallinen. Break-hotelli on paljon kaivattu tauko ja osa rentouttavaa tai aktiivista irtiottoa arjen keskellä. Solo-hotelli on joko klassikko tai syntyy sellaiseksi. Jokaisella Sololla on oma ainutlaatuinen luonne ja persoona. Sokos Hotels on Suomen vastuullisin, luotetuin ja arvostetuin hotelliketju. www.sokoshotels.fi

TOK on yli 158 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.

Radisson Blu Marina Palace Hotelin Juhlatilalle Paistinkääntäjien kilpi22.5.2019 16:30:00 EESTTiedote

Radisson Blu Marina Palace Hotelin Juhlakerrokselle on myönnetty Suomen Paistinkääntäjät ry:n Chaine des Rôtisseurs -kilpi. Kilven paljastaa Suomen Paistinkääntäjien valtavouti, Bailli Délégué Johanna Hornborg-Ojala Radisson Blu Marina Palacen Kristallisalissa juhlallisin menoin keskiviikkona 22.5.2019 kello 18. Kilven vastaanottavat Turun Osuuskaupasta Maître Restaurateur Mikko Eskelinen ja Chef de Table Sanna-Liisa Byskata.