Orikedon biolämpökeskuksella kytöpalo hakekasassa – sammutustyöt käynnissä, ei vaikutusta lämmöntuotantoon ja –jakeluun

Turun Seudun Energiantuotanto Oy:n laitoksella Orikedolla palaa hake hakkeen vastaanottorakennuksessa. Palo syttyi keskiviikkoaamuna ennen kello yhdeksää. Pelastuslaitos on paikalla sammuttamassa paloa.

Tulipalolla ei ole vaikutusta kaukolämmön tuotantoon ja -jakeluun Turun seudulla.

Kokonaisarvio vahinkojen laajuudesta päästään tekemään sammutustöiden jälkeen.

Jari Lahtinen, lämmönhankinta-asiantuntija, Turku Energia
Puh: 050 5573 157
jari.lahtinen@turkuenergia.fi

TSE investoi kierrätyspolttoaineiden (SRF) vastaanotto- ja syöttölaitteistoon Naantalin voimalaitoksen nelosyksikössä9.6.2020 08:30:00 EESTTiedote