Oscar laajentaa pääkaupunkiseudulla toimintaansa

Oscar Software Oy:n uusi aluekonttori avataan pääkaupunkiseudulle helmi-maaliskuun aikana. Oscarilla on merkittävä asiakaskunta pääkaupunkiseudulla, ja uusi konttori mahdollistaa paremman asiakaspalvelun ja -kehityksen. Konttorin vetovastuun ottaa tammikuussa yhtiön palveluksessa aloittanut myyntijohtaja, eMBA Heikki Valtonen.

Aikaisemmin yritysjohdon konsultoinnissa pitkään työskennellyt Valtonen kommentoi uutta aluevaltausta: ”Me haluamme olla lähellä asiakkaitamme, auttaa heitä tehostamaan sisäisiä liiketoimintaprosessejaan ja automatisoimaan rutiinitöitä ohjelmistojemme avulla. Oscarin liiketoiminta-alusta on kokonaisvaltainen ratkaisu, joka mahdollistaa kaikki toiminnanohjaukseen sekä verkkoasiointiin tarvittavat sovellukset ilman riskialttiita integraatioita tai tietojen siirtämistä järjestelmästä toiseen. Uuden aluekonttorin ansiosta pystymme jatkossa palvelemaan pääkaupunkiseudun asiakkaita entistä paremmin ja tehokkaammin”

Vantaalla on aikaisemmin toiminut jo Oscarin pieni asiointitoimisto, mutta uusi aluekonttori mahdollistaa myös laajemman rekrytoinnin sekä paremmat tilat pääkaupunkiseudulla jo työskentelevälle henkilöstölle. Tarkoituksena on kuluvan vuoden aikana palkata pääkaupunkiseudulle mm. useita myynnistä, asiakaskehityksestä ja konsultoinnista vastaavia henkilöitä.

Uuden toimipisteen sijainnista ja avajaisista tullaan tiedottamaan tarkemmin hieman myöhemmin.