Oscar Software toimittaa elektroniikkahuollon järjestelmän Tanskaan

Tamperelainen Oscar Software ja tanskalainen F Group A/S ovat tehneet toimitussopimuksen ERP*-järjestelmästä.

Tietojärjestelmiä, taloudenhallintapalveluja ja toiminnanohjausjärjestelmiä kehittävä tamperelainen Oscar Software Oy on tehnyt merkittävän toimitussopimuksen kulutuselektroniikan huollon toiminnanohjausjärjestelmän toimittamisesta tanskalaiselle  F Group A/S:lle. Toimitussopimus vahvistaa entisestään Oscar Softwaren markkinaosuutta elektroniikkahuollon järjestelmien piirissä Pohjoismaissa. Kotimaassa Oscar on markkinajohtaja mobiililaitehuollon toiminnanohjauksessa.

F Group A/S operoi yli 50 Fona-elektroniikkamyymälää eri puolilla Tanskaa ja Elektronik-Centret -palvelukeskusta. Järjestelmä tulee käyttöön Elektronik-Centret -palvelukeskukselle sekä tukemaan koko Fona-ketjun huoltoliiketoimintaa. Elektronik-Centret on valtakunnallinen palvelukeskus kulutuselektroniikan huollolle ja korjaukselle. Pelkästään huollon palvelukeskus työllistää noin 100 työntekijää.

Oscar Software toimittaa pilvipalveluna tilatun järjestelmän. Järjestelmä hyödyntää laajasti Oscar Softwaren huoltoliiketoiminta-, verkkosovellus- ja integraatio-osaamista. Järjestelmä rakentaa tiiviin verkon ja erinomaisen käyttökokemuksen kuluttajien, huoltokumppanien, logistiikan ja päämiesten järjestelmien välille.

Oscar Softwarella on kaikkiaan yli 500 asiakasta teollisuudessa, kaupan ja palveluiden alalla sekä huolto- ja kunnossapitoyrityksissä. Yritys uskoo vankasti kansainvälisiin kasvumahdollisuuksiin ohjelmistoalalla.

Kovan kansainvälisen kilpailun paineessa yritys on onnistunut kasvattamaan liikevaihtoaan kannattavasti keskimäärin 25 prosentin vauhdilla kymmenen perättäistä vuotta, perustamisestaan lähtien. 7/2014 - 6/2015 tilinpäätöksessä liikevaihto syntyi noin 4,9 miljoonaa euroa. Reilun 65 hengen kasvuyritys panostaa tuotekehitykseen merkittävästi, eli noin neljänneksen liikevaihdosta. Vahva tuotekehitys ja panostukset myyntiin ovat luoneet kasvua ja kannattavuutta.

Oscar Softwaren päätoimipiste on Tampereella. Yhtiön tavoitteena on kehittää edelleen tuotteitaan vastaamaan kansainväliseen kilpailuun.  Solmittu kauppa aiheuttaa lisärekrytointitarpeita jo kuluvana vuonna. Yrityksen kahdeksan omistajaa ovat päivittäin mukana yrityksen toiminnassa.

*Enterprise Resource Planning

Lisätietoja:

Simo Salminen, toimitusjohtaja
010 820 1011, simo.salminen@oscar.fi

Vuolteenkatu 2

Oscar Software Oy tarjoaa sinulle ja yrityksellesi parhaat ERP-ratkaisut rautaisella ammattitaidolla. Olemme toteuttaneet monipuolisia ratkaisuja teollisuudelle, tukkukaupalle, huoltoon ja kunnossapitoon sekä palveluliiketoimintaan. ERP-ratkaisumme kattaa muun muassa erilaiset mobiiliratkaisut, verkkoliiketoiminnan, asiakkuudenhallinnan, verkkokaupan, BI-raportoinnin, vähittäismyynnin, palkka- sekä henkilöstöhallinnon - kaikki tarvittaessa modernina pilvipalveluna. Tietojärjestelmien lisäksi tarjoamme asiakkaillemme kattavaa Oscar Talousosasto® -palvelua ja konsultointia. Kannattavasti kasvavan yksityisomisteisen Oscar Softwaren palveluksessa on yli 65 ICT:n ja taloudenhallinnan ammattilaista. Luotettavana kumppaninasi tuemme liiketoimintasi kehitystä. Tavoitteemme on sinun yrityksesi menestys.

Oscar Software lahjoittaa ERP-käyttöönoton Kolarin Rakennustarvikkeelle12.1.2024 07:38:00 EET | Tiedote

Ohjelmistotalo Oscar Software Oy lahjoittaa Lapissa toimivalle, rakennusalan tukku- ja vähittäiskaupalle ilmaiseksi käyttöönottoprojektin, jossa yritys saa käyttöönsä toiminnanohjausjärjestelmän ja verkkokaupan. Hanke kuuluu Oscarin Lupa kasvaa -markkinointikampanjaan, jossa eri kanavissa seurataan käyttöönottoprojektin etenemistä sekä ERP-järjestelmän ja verkkokaupan tuomia hyötyjä valitulle yritykselle.

Oscar Softwaren "Lupa Kasvaa" -kampanja ylitti odotukset: Digitalisaatio kiinnostaa vaikeina aikoina18.9.2023 07:15:00 EEST | Tiedote

Oscar Software, johtava ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, on saavuttanut "Lupa Kasvaa" -kampanjallaan valtavan suosion ja ylittänyt asetetut tavoitteet. Kampanjassa etsittiin pk-yrityksiä, jotka saavat toimintaa tehostavan liiketoiminta-alustan käyttöönoton maksutta. Tavoitteena on auttaa suomalaisia yrityksiä saavuttamaan kasvua ja kannattavuutta, ja vastaus kampanjaan oli erittäin positiivinen.