Osuuskauppa Keskimaa on tehnyt liikehuoneiston osakekaupan Konginkankaalla

Osuuskauppa Keskimaa on tehnyt liikehuoneistoa koskevan osakekaupan Äänekosken Konginkankaalla sijaitsevasta liikekeskuksesta.

Kuva: Osuuskauppa Keskimaa

Osuuskaupalla on kaikkiaan 14 Sale-myymälän verkosto Keski-Suomessa. Konginkankaan Sale on palvellut asiakkaitaan nykyisessä sijainnissaan jo vuodesta 1944 asti.

− Liikehuoneisto osakekauppa mahdollistaa meille Sale-myymälän palveluiden kehittämisen uudessa sijainnissa Konginkankaan kylällä. Suunnitelmissamme on uudistaa liikehuoneisto Sale-myymäläksi vuoden 2022 aikana, toteaa Osuuskauppa Keskimaan market- ja tavaratalokaupan toimialajohtaja Vesa Kyllönen.

Osuuskauppa Keskimaa, Vesa Kyllönen, market- ja tavaratalokaupan toimialajohtaja vesa.kyllonen@sok.fi, puh. 010 767 3021

Kuva: Osuuskauppa Keskimaa

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Hotellien, ravintoloiden ja liikennekaupan kehitys siivitti Keskimaan tuloksen ja liikevaihdon kasvuun − ruokakaupan tulos heikkeni9.8.2022 09:59:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan tammi−kesäkuun liikevaihto oli 346,7 miljoonaa euroa, missä oli kasvua 9,7 % edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. Tammi−kesäkuun operatiivinen tulos oli 8,3 miljoonaa euroa, mikä on noin 4,2 miljoonaa euroa parempi kuin viime vuonna. Koronarajoituksien purkautuminen näkyy liikevaihdon kasvuna etenkin matkailu- ja ravitsemiskaupassa.

Keskimaan vuoden esihenkilöt palkittiin17.6.2022 09:30:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan vuoden 2021 esihenkilöt on palkittu. Vuoden 2021 esihenkilöt palkittiin Keskimaan arvojen mukaisesti, palkittavia oli tällä kertaa neljä. Osuuskauppa Keskimaan vuoden 2021 palkitut esihenkilöt ovat marketpäällikkö Katja Hyötyläinen S-market Äänekoskelta, hotellipäällikkö Kirsi Tarkkanen Solo Sokos Hotel Paviljongista, marketpäällikkö Minna Varjoranta S-market Keuruulta sekä ravintolapäällikkö Paula Janhonen ravintola VENN ja Green EGG.