Osuuskauppa Keskimaa on tehnyt liikehuoneiston osakekaupan Konginkankaalla

Osuuskauppa Keskimaa on tehnyt liikehuoneistoa koskevan osakekaupan Äänekosken Konginkankaalla sijaitsevasta liikekeskuksesta.

Kuva: Osuuskauppa Keskimaa

Osuuskaupalla on kaikkiaan 14 Sale-myymälän verkosto Keski-Suomessa. Konginkankaan Sale on palvellut asiakkaitaan nykyisessä sijainnissaan jo vuodesta 1944 asti.

− Liikehuoneisto osakekauppa mahdollistaa meille Sale-myymälän palveluiden kehittämisen uudessa sijainnissa Konginkankaan kylällä. Suunnitelmissamme on uudistaa liikehuoneisto Sale-myymäläksi vuoden 2022 aikana, toteaa Osuuskauppa Keskimaan market- ja tavaratalokaupan toimialajohtaja Vesa Kyllönen.

Osuuskauppa Keskimaa, Vesa Kyllönen, market- ja tavaratalokaupan toimialajohtaja vesa.kyllonen@sok.fi, puh. 010 767 3021

Kuva: Osuuskauppa Keskimaa

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaa palkkaa satoja kesätyöntekijöitä – kesätyöhaku on nyt käynnissä21.1.2022 09:10:00 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan tavoitteena on työllistää kesällä 2022 useita satoja kesätyöntekijöitä sekä edellisvuosien tavoin työelämään ensikertaa tutustuvia kesäharjoittelijoita. Keskimaan kesätyöt ovat monipuolista asiakaspalvelutyötä myymälöissä, ravintoloissa, hotelleissa ja liikennemyymälöissä eri puolilla Keski-Suomea. Hakuaika kesätöihin on parhaillaan käynnissä, päättyen 6.2.2022. 15–17-vuotiaille nuorille ensikertalaisille suunnattu Tutustu työelämään ja tienaa -kesätyöharjoitteluhaku alkaa myöhemmin keväällä.

Keskimaa aloittaa terveysturvallisuussyistä YT-neuvottelut koskien Sale Hankasalmen mahdollista myymälän sulkemista17.1.2022 15:00:00 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa aloittaa yhteistoimintaneuvottelut koskien Sale Hankasalmen mahdollista liiketoiminnan lopettamista ja myymälän sulkemista. Neuvottelujen taustalla on kiinteistön heikko kunto ja siihen liittyvät terveysturvallisuussyyt. Neuvottelut koskevat yhteensä kuutta henkilöä, joille tullaan tarjoamaan töitä Keskimaan muista yksiköistä, mikäli Sale Hankasalmen myymälä päädytään sulkemaan.

Keskimaan sähköautojen ABC-latausverkosto laajenee Joutsaan14.1.2022 10:45:00 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa avaa perjantaina 14.1.2022 Joutsan ABC-liikennemyymälän yhteyteen sähköautojen suurteholatausaseman. Keväällä 2021 käynnistynyt S-ryhmän valtakunnallisen ABC-latausverkoston rakentaminen on edennyt nopeasti ympäri Suomen. Keskimaan ensimmäinen 12 autopaikan ABC-suurteholatausasema avattiin Jyväskylään, Prisma Palokan yhteyteen marraskuussa 2021. Joutsan avauksen jälkeen Keskimaan ABC-latausverkosto laajenee Viitasaarelle.