Otto-automaatit korvataan Nosto-automaateilla useissa Keskimaan toimipisteissä

Keskimaan toimipisteissä aloitetaan helmikuussa Otto-automaattien vaihtaminen Nosto-automaatteihin. Ensimmäisessä vaiheessa uudet Nosto-automaatit korvaavat Otto-automaatit kymmenessä toimipisteessä Keskimaan alueella. Maksamisen palveluihin ja sujuvoittamiseen panostetaan lähiaikoina niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

S-ryhmä aloitti vuonna 2017 Otto-automaattien vaihtamisen Nosto-käteisautomaatteihin. Kaikki S-ryhmän ja Keskimaan toimipaikoissa olevat Otto-automaatit on vaihdettu Nosto-käteisautomaatteihin maaliskuun 2019 loppuun mennessä. Nosto-käteisautomaattiyhteistyö mahdollistaa automaattien aiempaa vapaamman sijoittelun, ja Suomessa on pian lähes 10 prosenttia aiempaa enemmän käteisautomaatteja.

Nosto-käteisautomaattien käyttö on asiakkaalle yhtä helppoa, turvallista ja samanhintaista kuin muidenkin automaattien käyttö ja käteistä voi nostaa kaikkien pankkien korteilla. Tarkka hinta riippuu asiakkaan oman pankin palveluhinnastosta. Nosto-käteisautomaateista löytyvät tutut ominaisuudet, kuten käteisnosto ja saldotiedustelu. Muista automaateista poiketen Nosto-käteisautomaatista saa nostettua myös 10 euron seteleitä.

− Keskimaalla selvitellään parhaillaan mahdollisia uusia Nosto-automaattien sijoituspaikkoja. Lähes joka kolmas asiakas maksoi käteisellä ruokakaupoissamme vuonna 2018, joten automaatit helpottavat asiakkaiden arkea. Kehitämme samaan aikaa käteispalvelujen kanssa myös mobiilimaksamisen ratkaisuja esimerkiksi Mobilepayn avulla, kertoo Keskimaan talousjohtaja Niko Toivanen.

Otto-automaattien poiston jälkeen Nosto-käteisautomaatit asennetaan toimipaikkoihin viikon sisällä, eli käyttö katko automaattien osalta jää noin viikon mittaiseksi. Automaatin ollessa pois käytössä rahaa on mahdollista nostaa toimipaikkojen kassoilta S-Pankkikorteilla aukioloaikojen mukaisesti.

Otto-automaatit vaihtuvat Nosto-automaateiksi seuraavissa Keskimaan toimipaikoissa helmikuussa viikkojen 6–8 aikana:

• Sokos Jyväskylä (2 automaattia)
  • Prisma Palokka (2 automaattia)
  • Prisma Seppälä
  • Prisma Keljo (2 automaattia)
  • S-market Vaajala
  • ABC Vaajakoski
  • Sale Keltinmäki
  • ABC Hirvaskangas
  • ABC Keuruu
  • S-Market Keuruu

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.

Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen21.5.2019 09:50:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

Keskimaa tekee yhteistyötä yli 120 keskisuomalaisen lähituottajan kanssa15.5.2019 09:21:33 EESTTiedote

Lähialueen pienet ja suuret elintarvikealan yritykset ovat Osuuskauppa Keskimaalle merkittäviä yhteistyökumppaneita. Keskimaan kaupoissa myytiin viime vuonna omalla toimialueellamme valmistettuja tuotteita 22,7 miljoonalla eurolla. Keskimaa järjestää toimipaikoissaan 16.−18.5.2019 Ruokaa läheltäsi -lähituottajatapahtuman, jossa yli 60 lähituottajaa esittelee tuotteitaan. Päätapahtumapaikkana on Prisma Seppälä.