Otto Juutinen Assemblin Oy:n Helsingin urakointiin LV-projektipäälliköksi

Assemblin Oy on nimittänyt Helsingin talotekniikkaurakointiin LV-projektipäälliköksi LVI-rakennusmestari Otto Juutisen. Juutinen saapui Assemblinille Skanska Talonrakennus Oy:sta.

Ennen Assemblin Oy:tä Juutinen on työskennellyt muun muassa talotekniikkainsinöörinä ja LVI-asiantuntijana.

Otto Juutinen on aloittanut työtehtävässään 13.6.2022 ja hän työskentelee Helsingin toimipisteessä Lassilassa. Juutisen työtehtäviin kuuluvat työmaiden työnjohtotehtävät sekä projektien aikataulutus, talous, hankinnat sekä laadulliset asiat. Juutinen on koulutukseltaan LVI-rakennusmestari.

Juutinen on työskennellyt muun muassa talotekniikkainsinöörinä Skanska Talonrakennus Oy:ssä ja Vahanen Rakennuttaminen Oy:ssä LVI-asiantuntijana.

- Odotan työtehtävältäni monipuolisuutta sekä mielenkiintoisia projekteja. Mahtavaa päästä osaksi osaavaan, että tiiviiseen työyhteisöön. Assemblinilla on kattava referenssiportfolio ja odotankin innolla, että pääsen kehittämään omaa osaamistani sekä tietysti myös tuomaan projekteihin myös omaa tietotaitoani, toteaa Juutinen.

LVI-urakointi
Teemu Karpasuo
teemu.karpasuo@assemblin.fi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 1 MRD euroa, ja palveluksessamme on noin 6 300 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla. Lue lisää osoitteesta assemblin.fi.