Oululainen nettipelaaja nappasi lähes 40 000 euroa 1,20 euron Monivedolla

Oululainen nettipelaaja nappasi lähes 40 000 euron voiton 1,20 euron monivetojärjestelmällä torstaina valmistuneessa futismonivedossa (kierros 46/2017), jonka yllätys oli Irlannin 1-5-tappio Tanskalle MM-karsinnassa. Kerroin nousi yli 790 000:een.

Voittaja ei merkkejä tuhlaillut, sillä voittolapussa oli rivejä vain 24, joten 0,05 euron vähimmäispanoksella. Koko järjestelmä maksoi 1,20. Tarkka voittosumma on 39 847,80 euroa, kun järjestelmään osui yhden täysosuman lisäksi kuusi toisen voittoluokan osumaa.

SuperMoniveto 9, tiistai 14.11.2017

1. Irlanti–Tanska 1–5
2. Englanti–Brasilia 0–0
3. Saksa–Ranska 2–2
4. Portugali–USA 1–1
Kertoimet:
1. voittoluokka 793 128,00.
2. voittoluokka 638,33.