Oululainen nettipelaaja nappasi lähes 40 000 euroa 1,20 euron Monivedolla

Oululainen nettipelaaja nappasi lähes 40 000 euron voiton 1,20 euron monivetojärjestelmällä torstaina valmistuneessa futismonivedossa (kierros 46/2017), jonka yllätys oli Irlannin 1-5-tappio Tanskalle MM-karsinnassa. Kerroin nousi yli 790 000:een.

Voittaja ei merkkejä tuhlaillut, sillä voittolapussa oli rivejä vain 24, joten 0,05 euron vähimmäispanoksella. Koko järjestelmä maksoi 1,20. Tarkka voittosumma on 39 847,80 euroa, kun järjestelmään osui yhden täysosuman lisäksi kuusi toisen voittoluokan osumaa.

SuperMoniveto 9, tiistai 14.11.2017

1. Irlanti–Tanska 1–5
2. Englanti–Brasilia 0–0
3. Saksa–Ranska 2–2
4. Portugali–USA 1–1
Kertoimet:
1. voittoluokka 793 128,00.
2. voittoluokka 638,33.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.