Oululainen nettipelaaja voitti 78 500 euroa eBingosta – panos 2 euroa

Voittaja sai 25-numeroisen peliruudukkon täyteen osumia enintään 51 bingopallolla.

Oulussa asuva nettipelaaja voitti sunnuntaina 19. marraskuuta Veikkauksen eBingosta 78 492 euron suuruisen voiton. Voitto tuli kahden euron hintaisesta Rubiini-huoneesta.

Voittosumma maksettiin suoraan nimimerkillä Leger pelanneen oululaisvoittajan tilille.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen etuasiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus. Veikkauksen eBingo-huoneissa vierailee viikoittain yli 45 000 pelaajaa. Peliä voi pelata Veikkauksen nettisivuilla osoitteessa veikkaus.fi.

Voittaminen Veikkauksen eBingossa perustuu aina sattumaan. Voittaakseen jackpot-päävoiton Rubiini-huoneessa pelaajan tulee saada 25-numeroinen peliruudukko täyteen osumia enintään 51 bingopallolla. Todennäköisyys saada jackpot on noin 1 : 110 000.