Oululainen pelaaja voitti Veikkauksen Pore-nettipelistä 80 000 euron päävoiton

Voitto osui kohdalle 4 euron panoksella.

Oulussa asuvalla nettipelaajalla oli pelionni kohdallaan lauantaina 30.12. Hän pelasi Veikkauksen nettisivuilla Pore-nimistä arvontapeliä 4 euron panoksella, ja pelistä osui hänelle päävoitto, joka neljän euron panoksella pelatessa on 80 000 euroa. Voitto maksettiin suoraan onnekkaan oululaispelaajan tilille.

Pore on Veikkauksen nettisivuilla pelattava numeroveikkaus, jossa pelaaja valitsee 8 pelinumeroa väliltä 1–20 sekä yhden bonusnumeron väliltä 1–4. Pelipanos on 1–5 euroa. Voitto määräytyy ennalta määriteltyjen kertoimien mukaan, ja päävoiton voittaa saamalla kaikki 8 pelinumeroa ja bonusnumeron oikein.

Poretta pääsevät pelaamaan Veikkauksen Etuasiakkaat. Pelin erikoisuus on ”ei yhtään oikein” -voittoluokka. Jos yksikään arvottu numero ei osu riviin, voittaa pelaaja pelipanoksensa takaisin kymmenkertaisesti.

Poreen suurin mahdollinen päävoitto on 100 000 euroa, jonka voi voittaa 5 euron pelipanoksella. Tuo voitto on napsahtanut pelin historian aikana kaksi kertaa: syyskuussa 2016 Mikkeliin ja helmikuussa 2016 Maskuun. Todennäköisyys saada päävoitto pelissä on 1:503880.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.