Oulun Markkinointi-instituutti muuttaa 1.1.2016 yhteisiin tiloihin Rastorin kanssa

Markkinointi-instituutin Oulun toimipiste muuttaa 1.1.2016. Uudet tilat sijaitsevat Oulun keskustassa Technopolis Ydinkeskustan tiloissa, osoitteessa Sepänkatu 20, 5. kerros, 90100 Oulu. Samoihin tiloihin muuttaa myös Rastor Oy, jonka kanssa Markkinointi-instituutti muodosti yhteenliittymän toukokuussa 2015.

Markkinointi-instituutin Oulun toimipiste täyttää 40 vuotta ja muuttaa vuodenvaihteessa uusiin toimitiloihin yhdessä Rastorin kanssa.

Markkinointi-instituutin Oulun toimipisteen toiminta jatkuu keskeytyksettömänä muutosta huolimatta, eikä muutto aiheuta katkoksia koulutuspäivien järjestämiseen.

Vuonna 2015 Markkinointi-instituutin Oulun toimipiste juhlii lisäksi 40-vuotista taivaltaan, ja samaan aikaan koko Markkinointi-instituutti täytää 85 vuotta.

Markkinointi-instituutti ja Rastor jatkavat omilla nimillään ja palvelutarjonnallaan

Markkinointi-instituutin ja Rastorin yhteenliittymän tavoitteena on rakentaa Suomen paras valtakunnallinen aikuiskouluttaja asiakastuloksilla ja asiakastyytyväisyydellä mitattuna. Vaikka yritykset Oulussa toimivat vuoden 2016 alusta samassa toimitilassa, ne säilyttävät omat tunnetut nimensä ja omat eriytyneet ydinosaamisalueensa ja palvelutarjontansa.

Markkinointi-instituutti ja Rastor tekevät yhteistyötä erityisesti uusien palveluratkaisujen, asiakkuuksien ja asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi. Yritysasiakkaille Markkinointi-instituutin ja Rastorin yhteenliittymä tarjoaa entistä kattavamman palvelutarjonnan.

”Oulun talousalueella meneillään oleva rakennemuutos vaatii yhä laajempaa ja monipuolisempaa osaamista alueen yritysten henkilöstöltä. Pienet ja keskisuuret yritykset sekä nousevat start-upit kaipaavat riveihinsä moniosaajia vastatakseen markkinoiden osaamistarpeisiin”, uskoo Mauri Halonen, Markkinointi-instituutin Oulun yksikön aluejohtaja.

”Markkinointi-instituutin ja Rastorin yhteenliittymä tarjoaa alueen yrityksille entistä laajemman koulutustarjonnan. Lisäksi panostuksemme kehitystyöhön tulee tuomaan uudenlaisia palveluratkaisuja”, täydentää Aulikki Ohtamaa-Panu, Rastorin Oulun yksikön koulutusjohtaja.

Yhteenliittymän strategiasta toiminnasta vastaa konsernin ohjausryhmä, jossa toimivat Markkinointi-instituutista toimitusjohtaja-rehtori Toni Berkowits ja palvelu- ja kehitysjohtaja Marjo Silvo sekä Rastorista toimitusjohtaja-rehtori Kirsti Kehusmaa ja asiakkuusjohtaja Marko Sarén.

Markkinointi-instituutti kouluttaa ja valmentaa aikuisia sekä kehittää yritysten henkilöstön osaamista liike-elämän eri aihealueilla. Markkinointi-instituutin omistaa Markkinointi-instituutin Kannatusyhdistys ry, jonka perustivat vuonna 1930 työelämän järjestöt ja yritykset. Markkinointi-instituutti toimii valtakunnallisesti, toimipisteet sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa. Liikevaihto on noin 13 MEUR ja henkilöstöä on noin 90. Markkinointi-instituutti lupaa asiakkailleen, että koulutus muuttaa yksilön ja organisaation toimintaa niin, että tulos näkyy näiden asiakkaille saakka. www.markinst.fi