Oulun Rotuaarin McDonald’s-ravintola uudistuu ja aloittaa pöytiintarjoilun

McDonald’s-ravintola Oulun Rotuaarilla sulkeutuu noin kaksi ja puoli viikkoa kestävän remontin ajaksi maanantaina 1.3.2021. Uudistunut ravintola avaa ovensa jälleen maaliskuun puolivälin jälkeen. Ravintola saa remontin myötä aiempaa enemmän asiakaspaikkoja ja aloittaa remontin jälkeen pöytiintarjoilun.

Remontissa Rotuaarin McDonald’s-ravintola saa täysin uuden ilmeen, ja sinne asennetaan digitaaliset tilauskioskit. Tilauskioskien avulla asiakkaat voivat valita haluamansa tuotteet, tilata ja maksaa tilauksensa digitaalisilta näytöiltä. Asiakkaan tilaama ruoka valmistetaan heti tilauksen jälkeen ja tarjoillaan suoraan pöytään.

Ravintolaa myös laajennetaan remontin yhteydessä, joten se saa samalla lisää asiakaspaikkoja.

”Odotamme innolla, että pääsemme aloittamaan työt täysin uudistetussa ja modernisoidussa ravintolassa aiempaa suuremmissa tiloissa. Remontin ansiosta pystymme jatkossa tarjoamaan asiakkaillemme entistä monipuolisemman ja nykyaikaisemman ravintolakokemuksen”, kertoo yrittäjä Ari Taivalsaari.

McDonald’s jatkaa Suomessa ravintoloidensa kehittämistä yhdessä yrittäjiensä kanssa. Oulun Rotuaarin McDonald’s-ravintola on jo 50. Suomen McDonald’s-ravintola, josta löytyvät digitaaliset tilauskioskit.

McDonald’s-yrittäjä Ari Taivalsaari, puh. 040 715 9900, ari.taivalsaari (at) fi.mcd.com

Viestintäjohtaja Heli Ryhänen, puh. +358 40 501 7179, heli.ryhanen (at) fi.mcd.com

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. Tuttu kaarikuvio kohoaa yli 100 maassa, yhteensä noin 37 000 ravintolan tunnuksena. McDonald’s palvelee päivittäin noin 70 miljoonaa asiakasta. Maailmanlaajuisesti ketjun palveluksessa työskentelee 1,7 miljoonaa työntekijää. Suomen ensimmäinen McDonald’s avattiin yli 30 vuotta sitten vuonna 1984. Tällä hetkellä Suomessa on 66 McDonald's-ravintolaa. McDonald’s ravintoloiden yhteenlaskettu verollinen myynti oli 218,7 M€ vuonna 2020. Kasvua oli edelliseen vuoteen verrattuna yli 6 %. Ravintoloista 55 eli noin 83 % on yksityisten lisenssinhaltijoiden eli yrittäjien omistuksessa. Yrittäjiä on yhteensä 11.

Jyväskylän Jyväskeskuksen McDonald’s-ravintola uudistuu täysin ja aloittaa pöytiintarjoilun6.4.2021 08:00:00 EEST | Tiedote

McDonald’s-ravintola Jyväskylän ydinkeskustassa sulkeutuu noin kaksi ja puoli viikkoa kestävän remontin ajaksi tiistaina 6.4.2021. Uudistunut Jyväskeskuksen ravintola avaa ovensa jälleen huhtikuun puolivälin jälkeen. Ravintolan sisustus uudistuu remontissa kokonaisuudessaan ja remontin myötä ravintolaan saadaan aiempaa enemmän asiakaspaikkoja. Remontin valmistuttua ravintolassa aloitetaan myös pöytiintarjoilu. Remontissa saatavien lisäneliöiden ansiosta ravintola on jatkossa yksi Suomen suurimmista McDonald’s-ravintoloista.