Anomalia kustannus

Ouluun uusi outo kirjakustantamo

Ouluun on perustettu uusi kirjakustantamo. Anomalia kustannus Oy on Antti Kiviniemen luotsaama tieteen rajailmiöihin ja äärimmäiseen kummallisuuteen erikoistunut kustantamo.

Yhteinen tekijä Anomalia kustannuksen julkaisuissa on kiistanalaisuus ja tieteen hyljeksimä rajatieto. Kirjojen teemat kulkevat ufoista uskontoon, tietoisuuden tutkimuksesta kuolemanrajakokemuksiin. Monet kirjoista ovat kulttiklassikoita 60–70-luvun pulp-hengessä.

Carl Jungin ja John A. Keelin ennen suomentamattommat klassikot julki

Anomalia kustannus Oy julkaisee syyskuussa Carl G. Jungin Lentävät lautaset – Aikamme myytti (suom. Lena Talvio) ja John A. Keelin Operaatio troijalainen – Klassinen ufotutkimus (suom. Tuulia Vihanto). Carl G. Jungin vuonna 1957 julkaistuun kirjaan on esipuheen tehnyt ufologi ja uskontotieteilijä Jaakko Närvä. Vuonna 1970 julkaistu John Keelin kirja on ensimmäisiä ufologian läpimurtotutkimuksia. John Keel kiistää ufojen avaruudellisen alkuperän ja toteaa ilmiön olevan ikivanha, ihmisen tietoisuutta - myyttien ja uskontojen avulla - muokkaava ultraterrestriaalinen ilmiö.

Kirjat tulevat painosta syyskuun puolivälissä.

Jatkossa kustannusohjelmassa on mm. Jacques Valléeta ja Hesemannin Fatima-kirja.

Kirjoja voi tilata ennakkoon kustantamon verkkokaupasta anomaliakustannus.fi.

Lisätiedot, vapaakappaleet
Antti Kiviniemi