Owl Labs esittelee Meeting Owl 3:n

Owl Labs, ensimmäinen tekoälypohjaisia, 360 asteen näkymällä varustettuja videokokousratkaisuja valmistava yritys, ilmoitti tänään esittelevänsä uuden Meeting Owl® 3 -neuvottelukameran, ulkoisen mikrofonin (Expansion Mic) sekä parannetun Owl Intelligence System™ (OIS) -ohjelmiston. Uusi lippulaivatuote edustaa palkitun Meeting Owl -tuotesarjan kolmatta sukupolvea. Siinä on WiFi-aktivoitu 360 asteen kamera, mikrofoni ja kaiutinjärjestelmä. Kamera zoomaa automaattisesti puhuvaan henkilöön. Meeting Owl 3 on päivitetty sekä sisältä että ulkoa. Siinä on entistä nopeampi ja tarkempi kasvojentunnistus myös kasvojen ollessa peitettynä (esim. kasvomaskilla), parannettu äänen ja videon kantama, päivitetty USB-C-liitäntä ja paljon muuta. Uusi ulkoinen mikrofoni lisää äänen kantamaa jopa kahdeksaan metriin, jotta kokouksen kaikkien osanottajien ääni kuuluu hyvin isommankin pöydän ympäriltä.

Owl Labsin tuotteita käytetään yli 100 000 yrityksessä ympäri maailmaa, mukaan lukien 84 yritystä Fortune 100 -listalta. Owl Labsin tutkimus osoittaa, että monet työntekijät kieltäytyisivät työpaikasta, jos työnantaja ei tarjoaisi hybridi- tai etätyömahdollisuuksia. Saman tutkimuksen mukaan tehokkaasti toimiva tekniikka on neljänneksi ratkaisevin tekijä työnantajan valinnassa. Meeting Owl 3 on markkinoiden älykkäin 360 asteen videokokousratkaisu, joka auttaa hybriditiimejä pitämään virtuaalisia kokouksia siten, että ne tuntuvat henkilökohtaisemmilta sekä etäyhteyksissä että paikan päällä olevien kannalta.

Meeting Owl 3 tarjoaa videokokouksen osanottajille 360-asteisen näkymän huoneesta. Lisäksi käytettävissä on enintään kolme paneelia, jotka zoomaavat dynaamisesti osanottajiin, jotka puhuvat tai liikkuvat. Laitteen plug-and-play-suunnittelun ansiosta kestää vain kuusi minuuttia pakkauksen avaamisesta siihen, kun Meeting Owl 3 voi olla jo käytössä ensimmäisessä kokouksessaan. Owl Labsin tuotteiden suunnittelusta vastaavat insinöörit ja robottisuunnittelijat. Niissä käytetään yhtiön itse kehittämää ja hiljattain päivitettyä OIS-tekniikkaa, johon sisältyy automaattitarkennus, älykäs zoomaus ja älykkäät mikrofonit. OIS mahdollistaa myös sen, että laitteista tulee vieläkin älykkäämpiä jatkossa, sillä uusia toimintoja ja mahdollisuuksia voidaan päivittää automaattisesti WiFi-yhteyden kautta.

"Työntekijät odottavat nyt voivansa työskennellä hybridimallin mukaisesti. Uskomme, että työn joustavuus on tullut jäädäkseen. Hybridityön mahdollistanut tekniikka on kehittynyt vastaamaan uusia tarpeita, jotka kävivät selviksi pandemian aikana, sanoo Owl Labsin toimitusjohtaja Frank Weishaupt. "Pienet ja keskisuuret yritykset ovat omaksuneet hybridimallin nopeammin, mutta näemme nyt myös maailman suurimpien yritysten valitsevan samankaltaisia joustavia työskentelymalleja, samalla kun mukaansatempaavampi tekniikka tukee tätä siirtymää. Yrityksemme työskenteli hybridimallin hyväksi jo ennen koronaa, joten olemme ylpeitä siitä, että voimme esitellä kolmannen sukupolven Meeting Owl -mallin, jolla kaikenkokoiset organisaatiot voivat olla yhteyksissä entistäkin sujuvammin.”

Meeting Owl 3:n uudet toiminnot ja suorituskyvyn parannukset:

Parannettu kasvojentunnistus – Päivitetty OIS-ohjelmisto on viisi kertaa tarkempi tunnistamaan kasvoja kasvomaskin takaa ja 58 % tarkempi tunnistamaan kauempana olevia kasvoja. Siten se toimii hyvin myös tilanteissa, joissa tarvitaan kasvomaskeja tai sosiaalista etäisyyttä.

4x nopeampi tunnistus – Uusi OIS tarkentaa neljä kertaa nopeammin huoneessa oleviin osanottajiin, sekä zoomaa kolmessa sekunnissa lähikuvaan, kun henkilö alkaa puhua tai liikkua. Siten keskusteluista tulee sujuvampia.

Äänen pidempi kantama – Yhteensopiva uuden ulkoisen mikrofonin kanssa, joka pidentää äänen kantamaa 5,5 metrillä enimmillään jopa 8 metriin. Siten myös suuremman pöydän ääressä olevat osanottajat saavat äänensä kuuluviin selkeästi.

Owl Connect – Meeting Owl 3 on markkinoiden ainoa 360 asteen videokokouslaite, joka mahdollistaa kahden laitteen liittämisen yhteen kantaman lisäämiseksi suurissa tiloissa. Kun kaksi laitetta liitetään yhteen, videon kantama on jopa 8,5 metriä ja äänen kantama jopa 13,5 metriä tarpeiden mukaan.

Parempi yhteensopivuus – Sisältää nyt USB-C-liitännän, jotta kannettavan tietokoneen liittämiseen ei tarvita erityistä adapteria.

It-tuki yrityksille – Laitteen voi rekisteröidä ja sen asetukset tehdä tietokoneen tai puhelimen sovelluksella. Laitetta voi sitten hallita etäisesti Owl Labsin verkkoportaalin kautta.

Katso tältä videolta, miten Meeting Owl 3 toimii. Meeting Owl 3 on saatavana nyt ja sen hinta on alkaen 1 149 euroa ja Expansion Mic -mikrofonin hinta on 275 euroa.

Meeting Owl 3 ja muut Owl Labs -tuotteet ovat saatavana OwlLabs.com-sivustolta, Amazonilta sekä muilta jälleenmyyjiltä ja jakelukumppaneilta. Jos haluat ottaa yhteyttä paikalliseen jälleenmyyjään, lue lisää täältä tai lähetä viesti osoitteeseen sales@owllabs.com.

Owl Labs

Owl Labs on ensimmäisenä yrityksenä luonut tekoälyyn pohjautuvia 360 asteen videokokousratkaisuja hybridiorganisaatioille. Yrityksen tuotevalikoima tekee kokouksista osallistavia ja yhteistyötä tukevia asettamalla paikan päällä olevat ja etänä osallistuvat samalle viivalle. Yrityksen lippulaivatuote, Meeting Owl® 3, on ensimmäinen WiFi-aktivoitu 360 asteen kamera, mikrofoni ja kaiutin, joka zoomaa automaattisesti puhujaan. Owl Labs on kerännyt 22 miljoonan USD:n rahoituksen ja yrityksen pääkonttori on Bostonissa. Yrityksellä on hybridi- ja etätyöntekijöitä ympäri maailmaa. Lisätietoja osoitteesta OwlLabs.com.

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä:
Björn Dahlgren, Owl Labsin Pohjoismaiden PR-vastaava, Northern Link PR
bjorn@nlpr.se

Feeling ’22: Mary Kay Inc. Announces Awards, Milestones, and Accomplishments From First Half of the Year28.7.2022 20:02:00 EEST | Press release

Mary Kay Inc. is feeling ’22. Throughout the first half of the year, the iconic global entrepreneurship company has furthered its innovations in skin science, continued its social impact efforts, and garnered several prestigious awards for its business and leadership. It’s a thing of beauty—and the nearly 60-year-old brand is just getting started. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220728005228/en/ Mary Kay logo (Graphic: Mary Kay Inc.) 2022 AWARDS & HIGHLIGHTS 30 total awards for business excellence, social impact and sustainability 10 employer awards recognizing Mary Kay as a great place to work and for operational excellence 7 awards for Mary Kay’s c-suite and senior leadership 17 self-released reports reinforcing Mary Kay’s operational and philanthropic efforts supporting its sustainability commitments for its Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow strategy 3 mentions in annual reports from social i

Asaf Ashkenazi Named CEO of Verimatrix28.7.2022 19:00:00 EEST | Press release

Regulatory News: Verimatrix (Euronext Paris: VMX) (Paris:VMX), today announced the appointment of Asaf Ashkenazi as Chief Executive Officer effective Monday, August 1st, 2022. Amedeo D’Angelo, Chairman and Chief Executive Officer since 2015, remains Executive Chairman of Verimatrix effective the same day. Asaf Ashkenazi joined Verimatrix in 2018 and currently serves as Chief Operating Officer. He will lead the company’s ongoing business model transformation announced last year that focuses on recurring subscription-based revenue sources and new products. “This evolution and reinforcement of the Verimatrix governance structure aligns well with the company’s needs as we further the progression of our business model,” Amedeo D’Angelo said. “I look forward to working closely with Asaf in his newly expanded role as CEO during this strategic development of Verimatrix.” Previously leading the company’s R&D, product, sales and marketing operations, Asaf Ashkenazi will continue to harness his d

GUESS Heads to Granada for the 2022 Fall/Winter Advertising Campaign28.7.2022 18:00:00 EEST | Press release

The new GUESS Fall-Winter 2022 advertising campaign sees the brand off to explore the history-steeped streets of Granada, Spain. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220728005098/en/ GUESS Heads to Granada for the 2022 Fall/Winter Advertising Campaign (Photo: Business Wire) The FW22 campaign is immortalized through the lens of fashion photographer Tatiana Gerusova, under the guidance of GUESS?, Inc.’s Chief Creative Officer, Paul Marciano. The new campaign features a sizzling lineup: German-born, Polish fashion model Kim Dammer, Serbian model Nina Kostić, Spanish model Lidia Santos, Italian model Mario Ermito, and French model Xavier Grey. GUESS Women The campaign showcases an enticing array of GUESS pieces, highlighting must-have accessories and elevated animal and botanical prints. The collection brings a fresh and youthful breeze of contemporary color and style to grey winter days. Against the alluring continent

Innovaderm Bolsters European Presence With Two Newly-Established Operations Hubs (Spain & Poland)28.7.2022 17:00:00 EEST | Press release

Innovaderm announced today that its strategic European expansion initiative has reached a major milestone with the launch of two key centres of operations in Poland and Spain. Biotechnology and pharmaceutical companies can officially partner with the CRO’s team of experts in Europe to manage clinical trials in psoriasis, acne, atopic dermatitis and other dermatology indications. This includes adherence to stringent regulatory requirements, patient recruitment, site selection, clinical monitoring and protocol writing. “To date, we have successfully completed more than 500 clinical trials at 2,900 sites,” says Dave Selkirk, Innovaderm’s Chief Operating Officer. “The presence of two operations hubs in Europe will allow us to go one step further and accelerate the development of promising therapies that have the potential to transform lives. As we look to the future, our goal is to continue supporting innovation in research and the increasing number of patients with skin conditions worldwi

Echosens Partners with World Hepatitis Alliance on World Hepatitis Day, July 28, Urges Importance of Testing and Treatment28.7.2022 16:07:00 EEST | Press release