Pääsiäinen aikaistaa jätekuljetuksia yhdellä päivällä

Jätekuljetuksia aikaistetaan pääsiäisviikolla päivällä. Pääsiäisviikon jätekuljetukset aloitetaan jo sunnuntaina 25.3.

Pääsiäinen aiheuttaa joitakin poikkeuksia Helsingin seudun ympäristöpalveluiden jätekuljetusten aikatauluihin. Pääsiäisviikon jätekuljetukset aloitetaan poikkeuksellisesti jo sunnuntaina 25.3. Ne asiakkaat, joiden jäteastioiden tyhjennys on ajoitettu viikolle 13, saavat palvelun päivää normaalia aiemmin. Perjantaina 30.3. ei kerätä jätteitä. Toisena pääsiäispäivänä 2.4. jätekuljetuksia jatketaan normaalin viikkorytmin mukaisesti.

Kuljetusten aikaistuksella pyritään vähentämään jätekuljetusten aiheuttamaa häiriötä pitkänäperjantaina ja pääsiäislauantaina.

Käyttöpäällikkö Johanna Rusanen, puh. 0400 877 254, johanna.rusanen(at)hsy.fi

Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 18.1.201915.1.2019 16:02Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 18.1.2019 Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Hallitus päättää muun muassa tarkistettujen pääkaupunkiseudun ja Kirkkonummen jätehuoltomääräysten hyväksymisestä sekä jätteenkäsittelykeskukseen vastaanotetun jätevoimalakuonan käsittelijän valitsemisesta. Hallitus saa tiedoksi Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilannekatsauksen ja ilmanlaadun seurannan pääkaupunkiseudulla vuonna 2019. HSY tiedottaa kokouksen jälkeen pääkaupunkiseudun ja Kirkkonummen jätehuoltomääräyksistä. Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 18.1.2019. Ystävällisin terveisin Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala puh. 040 593 6346 www.hsy.fi