Pågen poistaa myynnistä tuote-erän Vanillas vehnäpullat vaniljakreemillä 220g – Parasta ennen -päiväys 14.12.2021-14.1.2022

Pågen poistaa myynnistä tuote-erän Vanillas vehnäpullat vaniljakreemillä 220g parasta ennen -päiväyksellä 14.12.2021-14.1.2022. Tuotteissa on havaittu mahdollinen laatuongelma, joka saattaa aiheuttaa pilaantumisen ennen parasta ennen -päivämäärää. Takaisinveto koskee vain tätä tuotetta ja vain näitä parasta ennen -päivämääriä.

Mahdollinen laatuongelma on havaittavissa tutkimalla tuotetta silmämääräisesti sekä tuoksuttelemalla. Pilaantunutta tuotetta ei tule nauttia. Pilaantuneen tuotteen nauttiminen saattaa aiheuttaa tilapäisiä vatsaoireita.

Pyydämme tuotteita ostaneita kuluttajia palauttamaan kyseisen tuote-erän tuotteet ensisijaisesti ostopaikkaan. Myymälä hyvittää palautetun tuotteen.
Kuluttajat voivat myös olla yhteydessä Pågeniin verkkosivujen kuluttajapalvelun kautta. Pahoittelemme takaisinvedosta aiheutuvaa vaivaa.

Pågen on tiedottanut asiasta tukku- ja vähittäiskauppoja, jotka ovat poistaneet kyseisen erän tuotteet myynnistä.

Pågenille on ensisijaisen tärkeää, että tuotteemme ovat laadukkaita ja turvallisia käyttää. Tuotteiden laatua seurataan leipomoissamme tarkoin. Satunnaisesti esiintyvät tuotevirheet pyritään poistamaan jo leipomoissamme, mutta valitettavasti virheellinen tuote pääsee joskus läpi myyntiin asti.

Oy Pågen Ab
Annina Haapaniemi, markkinointipäällikkö