Paikallisen sopimisen edellytykset? - Paneelissa 16.5. Andersson, Hietala, Makkula ja Murto

Järjestämme keskiviikkona 16.5. keskustelun paikallisesta sopimisesta ja julkistamme jäsenkyselyn tulokset.Toimet ovat osa #sovitaanvaan-kampanjaamme.

Mitkä ovat paikallisen sopimisen edellytykset? Aiheesta ovat Helsingin edustalla   keskiviikkona 16.5. klo 16.30-19.30 keskustelemassa:

Li Andersson, vasemmistoliiton kansanedustaja ja puheenjohtaja

Harri Hietala, yhteistoiminta-asiamies

Janne Makkula, työmarkkinajohtaja, Suomen Yrittäjät

Jari Murto, työ- ja sosiaalioikeuden yliopistonlehtori, Helsingin yliopisto

Paneelin vetää Akavan Erityisalojen toiminnanjohtaja Salla Luomanmäki.

Julkistamme samana päivänä paikallista sopimista koskevan jäsenkyselyn tulokset.

Keskustelemme somessa tilaisuudesta kampanjatunnisteella #sovitaanvaan. Kampanjasivut ovat osoitteessa www.sovitaanvaan.fi

Itse paneeli on osa saaristoristeilynä järjestettävää jäsentilaisuuttamme, johon osallistuu noin 50 jäsentämme.

Jos kiinnostuit tulemaan paikan seuraamaan paneelia, otathan yhteyttä: anna.joutsenniemi@akavanerityisalat.fi

Huom! Paikkoja on rajoitetusti. Laivaan voivat nousta vain tilaisuuteen ilmoittautuneet, ennakkoilmoittautuminen tarkistetaan laiturissa. Lähtö on klo 16.30 Marival II -aluksella Kauppatorilta Helsingissä. Paluu samaan paikkaan.

Saaristoristeilyyn sisältyy saaristolaispöytä ja sään salliessa piipahdus Lonnan saaressa.

Tervetuloa mukaan keskustelemaan paikallisesta sopimisesta!