Paikallisen sopimisen edellytykset? - Paneelissa 16.5. Andersson, Hietala, Makkula ja Murto

Järjestämme keskiviikkona 16.5. keskustelun paikallisesta sopimisesta ja julkistamme jäsenkyselyn tulokset.Toimet ovat osa #sovitaanvaan-kampanjaamme.

Mitkä ovat paikallisen sopimisen edellytykset? Aiheesta ovat Helsingin edustalla   keskiviikkona 16.5. klo 16.30-19.30 keskustelemassa:

Li Andersson, vasemmistoliiton kansanedustaja ja puheenjohtaja

Harri Hietala, yhteistoiminta-asiamies

Janne Makkula, työmarkkinajohtaja, Suomen Yrittäjät

Jari Murto, työ- ja sosiaalioikeuden yliopistonlehtori, Helsingin yliopisto

Paneelin vetää Akavan Erityisalojen toiminnanjohtaja Salla Luomanmäki.

Julkistamme samana päivänä paikallista sopimista koskevan jäsenkyselyn tulokset.

Keskustelemme somessa tilaisuudesta kampanjatunnisteella #sovitaanvaan. Kampanjasivut ovat osoitteessa www.sovitaanvaan.fi

Itse paneeli on osa saaristoristeilynä järjestettävää jäsentilaisuuttamme, johon osallistuu noin 50 jäsentämme.

Jos kiinnostuit tulemaan paikan seuraamaan paneelia, otathan yhteyttä: anna.joutsenniemi@akavanerityisalat.fi

Huom! Paikkoja on rajoitetusti. Laivaan voivat nousta vain tilaisuuteen ilmoittautuneet, ennakkoilmoittautuminen tarkistetaan laiturissa. Lähtö on klo 16.30 Marival II -aluksella Kauppatorilta Helsingissä. Paluu samaan paikkaan.

Saaristoristeilyyn sisältyy saaristolaispöytä ja sään salliessa piipahdus Lonnan saaressa.

Tervetuloa mukaan keskustelemaan paikallisesta sopimisesta!

Akavan Erityisalat on kulttuurin ja hallinnon sekä viestinnän ja hyvinvoinnin aloilla asiantuntija- ja esimiestehtävissä toimivien ammattiliitto, johon kuuluu 23  jäsenyhdistystä.