Päivämäärä talteen - Otavan syyspressi on keskiviikkona 15.8. klo 13.00

Hei!

Laitathan jo kalenteriisi Otavan ja Liken syyspressin, joka järjestetään Otavan ruokalassa   keskiviikkona 15.8. klo 13.00.

Paikalla uutuuskirjoistaan kertomassa ovat mm. Jari Tervo, Raija Oranen, Tuomas Vimma, Riikka Pulkkinen, Antti Tuomainen, Antti Tuuri, Mirkka Lappalainen, Linda Liukas, Aino Havukainen ja Sami Toivonen.

Lähetämme tarkemman kutsun elokuun alussa.

Lämpimästi tervetuloa!

Kirsi Tähjänjoki

Kasvuyrittäjyydestä kertova tietokirja lahjoitetaan kaikille lukion kakkosluokkalaisille19.9.2018 08:50Tiedote

Kotimaista kasvuyrittäjyyttä ja startup-kenttää käsittelevä Kutsuvat sitä pöhinäksi – Tositarinoita kasvuyrittäjyydestä -tietokirja (Otava, 2018) lahjoitetaan syksyn 2018 aikana kaikille lukion toista luokkaa käyville oppilaille. Kirjan 35 000 kappaleen erikoispainokseen on kirjoittanut alkusanat tasavallan presidentti Sauli Niinistö. Ainutlaatuisen lahjoitushankkeen yhteydessä käynnistyy myös sarja yrittäjävierailuja Suomen lukioissa, mukana mm. Risto Siilasmaa ja Ilkka Paananen.

CMX: AD NAUSEAM – legendaarisen Kysy-palstan parhaat nyt kirjana11.9.2018 13:55Uutinen

Uutuuskirja CMX: Ad nauseam kokoaa yksiin kansiin CMX-yhtyeen vuonna 2015 hakkeroidun legendaarisen Kysy-palstan parhaat, hauskimmat ja pirullisimmat kysymykset ja vastaukset vuodesta 2009 lähtien. CMX vastaa ainoastaan tämän kirjan sivuilla myös uusiin, fanien vuonna 2018 lähettämiin kysymyksiin. Lisäksi kirja sisältää studiopäiväkirjan Iäti-albumin levytyksestä ja useita kiertuepäiväkirjoja, joita ei enää löydy netistä.