Päivi Jääskeläinen Ilmarisen asiakkuusjohtajaksi

Ilmarisen asiakkuusjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty FM, eMBA Päivi Jääskeläinen.

Jääskeläinen siirtyy Ilmariselle OP Ryhmästä, jossa hän toimii tällä hetkellä Helsingin Seudun Osuuspankin vt. toimitusjohtajana sekä Helsingin OP-Kiinteistökeskuksen toimitusjohtajana. Jääskeläinen on tehnyt pitkän uran OP Ryhmässä työskennellen mm. OP Yrityspankin johtotehtävissä.

Ilmarisessa Jääskeläinen tulee johtamaan asiakkuudet ja kanavat -liiketoimintalinjaa, jonka vastuulla on asiakkuuksien hoito kaikissa yrityssegmenteissä sekä myyntikanavat ja markkinointi. Jääskeläinen aloittaa Ilmarisessa tammikuun alussa. Hän raportoi toimitusjohtaja Jouko Pölöselle.

– Ilmarinen on asiakkaidensa omistama työeläkeyhtiö. Asiakas on meillä kaiken toiminnan keskiössä ja haluamme entistäkin paremmin kuunnella asiakkaidemme tarpeita, tarjota niihin parhaat ratkaisut ja palvelut ja sitä kautta varmistaa parhaan asiakaskokemuksen. Asiakkuusjohtajan tehtävä on strategiamme toteuttamisen kannalta erittäin keskeinen ja olen tyytyväinen, että saamme tähän tehtävään kokeneen ammattilaisen, toimitusjohtaja Jouko Pölönen sanoo.

– Asiakasomisteisuus ja asiakaskokemus ovat lähellä sydäntäni ja on innostavaa päästä työskentelemään johtavassa työeläkeyhtiössä, jonka strategian keskiössä ovat asiakkaat. Ilmarisella on laaja asiakaskunta eri yrityssegmenteistä ja asiakkaiden odotukset ja palvelutarpeet muuttuvat nopeasti digitalisoituvassa maailmassa. Yhdessä asiakkaiden, kumppaneiden ja osaavan henkilöstön kanssa lähdemme rakentamaan Ilmarisesta entistäkin vetovoimaisempaa työeläkekumppania, sanoo Päivi Jääskeläinen.

Jääskeläisen nimityksen myötä kaikki tehtävät Ilmarisen uudessa johtoryhmässä on täytetty. Ilmarisen organisaatiota ja johtoryhmää on uudistettu syksyn aikana, ja johtoryhmään on nimitetty kaikkiaan viisi uutta jäsentä. Uudistuksen tavoitteena on rakentaa Ilmarisesta yhä asiakaslähtöisempi, tehokkaampi ja vetovoimaisempi työeläkekumppani. Johtoryhmän kokoonpano löytyy Ilmarisen verkkosivuilta.

Lisätietoja:
  • Jouko Pölönen, toimitusjohtaja, Ilmarinen, p. 050 1282
  • Päivi Jääskeläinen, p. 050 364 9074

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme yli 1,1 miljoonaan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on 47 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Sopivaa työtä kaikille – osatyökykyisissä merkittävä hyödyntämätön potentiaali työmarkkinoille15.11.2018 11:00Tiedote

Osatyökykyisten heikosta työllistymisestä aiheutuvan toteutumattoman työpanoksen arvioidaan olevan 1,3 miljardia euroa vuodessa, selviää Ilmarisen laskelmasta. Ilmarisen yhteistyökumppaneineen kokoama Sopivaa työtä kaikille -kokonaisuus tarjoaa tietoa erityisesti työnantajille. Tavoitteena on lisätä tietoa ja edistää osatyökykyisten henkilöiden työllistymistä.

Postitaloa tyhjennettiin hajun vuoksi - vaaratilanne on ohi9.11.2018 11:59Tiedote

Helsingin Postitalossa levisi perjantaina aamupäivällä remontista aiheutunutta voimakasta hajua, mikä vuoksi pelastuslaitos evakuoi ihmisiä talosta. Kiinteistössä on tehty neljännen kerroksen terassin vedeneristystyötä, jossa on urakoitsijalta saadun tiedon mukaan käytetty Siplast Primer -nimistä eristysainetta. Eristysaineen hajua levisi ilmanvaihdon kautta osaan kiinteistön tiloista. Pelastuslaitos ja poliisi olivat paikan päällä selvittämässä tilannetta. Pelastuslaitoksen mukaan noin 20 henkilöä sai oireita ja heidän tilansa on tutkittu. Tiloihin palaaminen on Pelastuslaitoksen mukaan nyt turvallista. Hajuhaittaa poistetaan tuuletuksella. Toistaiseksi ei ole tiedossa, miksi haju oli päässyt leviämään ilmanvaihtoon. Asian selvittämistä jatketaan. Helsingin ydinkeskustassa sijaitseva Postitalo on Ilmarisen omistama kiinteistö. Lisätietoja: Tomi Aimonen, kiinteistöjohtaja, Ilmarinen, 050 366 7501 Vesa Berg, palomestari, Helsingin pelastuslaitos p. 0500 601 326